Ik denk dat Rob een rood scherm had en dat hij er de volgende aflevering alsnog uit gaat. Wellicht samen met iemand anders, mochten er 2 afvallers zijn volgende week.
Ik zit inmiddels volledig op Buddy, als we er van uit gaan dat hij de mol is:
- Leonie zit vol op Buddy, wordt een 100% finalist;
- Nathan is niet zeker van zijn mol, maar neemt Buddy mee in de test. Ook hij gaat door;
- Rob twijfelt tussen Leonie en Buddy. Ik denk dat hij de verkeerde gok heeft genomen en op Leonie is gaan zitten. Zeker in combinatie met het feit dat hij het meest verdacht wordt door de kijkers, krijg ik Stine vibes van hem. Die viel ook laat in het spel af;
- Miljuschka zit ook fout, maar omdat zij Rob en Leonie verdenkt zou ze meer vragen goed kunnen hebben dan Rob (is de mol een man/vrouw bijv.). Zij had mazzel.
De volgende afvaller wordt dan Rob, en mocht er nog iemand voor de finale afvallen gaat dat tussen Mil en Nathan, ook afhankelijk van de finalevrijstelling. Ik denk dat Leonie dit seizoen wint.
Edit: Ik denk ook niet dat Nathan geholpen is door de productie en voor een afvallerloze aflevering moest zorgen door meteen de afvaller veilig te stellen. Dit gebeurde destijds in 2013 ook niet (Zarayda mocht eerst) en vorig jaar was het al iets te toevallig dat uitgerekend Merel de 2 rode schermen pakte. Door het jaar daarop meteen weer zoiets te doen speel je Nathan te veel in de kijker als mol. Bovendien hebben de makers altijd een plan B als een executie niet loopt zoals verwacht.