Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser  (gelezen 57078 keer)

Offline Angelita

• Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Mol laser
« Reactie #120 Gepost op: 23-02-2020, 14:18:50 »
Hebben jullie ook gezien dat er bij Rob een vrijstelling in beeld komt? Groene of zwarte op een ton

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 23-02-2020, 14:22:53 »
Ff frame voor frame en wat licht eroverheen gegooid

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 23-02-2020, 14:24:12 »
Linkshandig of rechtshandig?

Offline Mol-Cooper

• Forumlid
  • Hey!
« Reactie #123 Gepost op: 23-02-2020, 14:30:39 »
Bij Nathan zag ik (bijna) geen rode laser stralen van de mol komt dat omdat hij zelf de mol is en tegen zichzelf speelt?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline jehnnnycash

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 23-02-2020, 14:33:37 »
Linkshandig of rechtshandig?
Maakt niet uit wanneer je paintballervaring hebt ;) Die houding rechtsboven lijkt verdacht veel op een 'paintballhouding': armen strak op 't lichaam zodat ze niet uitsteken en je dus minder snel geraakt wordt door een kogel. Misschien toch Rob dan?

Offline molton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
« Reactie #125 Gepost op: 23-02-2020, 14:48:14 »
Hebben jullie ook gezien dat er bij Rob een vrijstelling in beeld komt? Groene of zwarte op een ton
Ik vond het opvallend dat Miljuschka vroeg of iemand vrijstellingen of jokers had gevonden. Zou er iets gepakt zijn en was dit het voorzetje hierop van de productie? Wel vreemd zijn dat we niemand iets in hebben zien zetten. Of zou een vrijstelling of joker één van de groene schermen verklaren?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

« Reactie #126 Gepost op: 23-02-2020, 14:58:48 »
"Duur spelletje jongens".

Fameuze woorden van een glorieuze en steeds brutaler wordende Mol na de opdracht.

Offline RazorBlade

• Forumlid
  • Jongens, Unite, de pot!
« Reactie #127 Gepost op: 23-02-2020, 15:06:02 »
Is duidelijk toch? Er zijn 2 laserhesjes meegenomen. Nummer 3 en nummer 4. Zou het logisch zijn dat de mol iedere keer zijn hesje uitdoet om te wisselen? Nee, de mol houd gewoon zijn hesje aan terwijl hij het opneemt tegen alle andere kandidaten. Daarom hebben alle kandidaten het zelfde hesje aan. De mol heeft namelijk het andere hesje in gebruik en de mol gaat niet iedere keer zijn hesje uitdoen om vervolgens het andere hesje te verstellen op zijn maat. Ze zijn alleen vergeten om de mol het kandidaten hesje te laten aandoen toen hij zogenaamd als kandidaat aan de slag moest.

Kortom Nathan is de mol.   

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 23-02-2020, 15:10:34 »
Ff frame voor frame en wat licht eroverheen gegooid

Kan je dat frame voor frame ook eens doen bij minuut 18:53-18:55?  ::tandpastasmiley::
Daar zie je de mol met hoed op. Maar ik kon daar zwlf geen duudelijke foto van maken

Offline MolstopperNL

• Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
« Reactie #129 Gepost op: 23-02-2020, 15:11:31 »
Rik zegt in de WIDM Podcast dat ze de mol productioneel adem pauze hebben gegeven om niet te zweterig over te komen. Dus misschien is het juist goed om te kijken wie er niet helemaal zwetend in beeld is.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 23-02-2020, 15:15:45 »
Kan je dat frame voor frame ook eens doen bij minuut 18:53-18:55?  ::tandpastasmiley::
Daar zie je de mol met hoed op. Maar ik kon daar zwlf geen duudelijke foto van maken

Lijkt meer n pet maar lijkt op dat masker

Offline CharlieLabrador

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 23-02-2020, 15:24:36 »
Logistiek is het 't meest makkelijk om de mol als eerste of laatste te laten spelen.
Ik vind Nathan meest verdacht, zeker omdat hij na het raken van de mol zijn "vergissing" bemerkte: hij had eerst de rode lampjes moeten raken en daarna pas de mol: nu had hij "maar" 200 voor de pot geschoten.

Offline BigBoots

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 23-02-2020, 15:44:55 »
Logistiek is het 't meest makkelijk om de mol als eerste of laatste te laten spelen.
Zou inderdaad het makkelijkst zijn. En niemand die daar achter komt. De groep is logischerwijs uit elkaar gehouden gedurende de gehele opdracht. En in de aflevering kan het in elke willekeurige volgorde zijn afgespeeld.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 23-02-2020, 15:50:06 »
De mol draagt een petje en lijkt daarna weer dat masker eroverheen te zetten.

Edit.. : ik zie er echt gewoon Nathan in. Misschien wenszien  ::rofl::

Offline jehnnnycash

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 23-02-2020, 15:59:47 »
De mol draagt een petje en lijkt daarna weer dat masker eroverheen te zetten.

Edit.. : ik zie er echt gewoon Nathan in. Misschien wenszien  ::rofl::
Hahaha dat denk ik wel, hier is echt niks van te maken.  ::rofl::

Offline Mosquito

• Forumlid
  • 'ziende blind'
« Reactie #135 Gepost op: 23-02-2020, 16:11:56 »
Hahaha dat denk ik wel, hier is echt niks van te maken.  ::rofl::

Chocolade, en zo zijn we bij Mil  :P
'Ook een fijne dag verder...’

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #136 Gepost op: 23-02-2020, 16:33:29 »
Als Buddie en Mil worden afgeschoten zie je  de lampen op hun pak uitgaan en daarna o. a. een blauw licht op hun pak. Bij Mil gaan de lampen uit, maar daarna niet op blauw. Afwijkend.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 23-02-2020, 17:38:22 »
Alleen bij Nathan’s beurt worden er geen targets geraakt door de mol

De hint hierin is dat dat ook niet kan omdat de mol nu aan de andere kant staat.

::zwaai::

anoniem 30784

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: 23-02-2020, 17:50:24 »
Ik vind het ook opvallend hoe de mol erbij zit in de beurt van Nathan vlak voordat die wordt afgeschoten.
Hieronder zie je hoe de mol erbij zat in de beurt van Nathan en hoe die erbij zat in de beurt van Rob vlak voordat de mol werd afgeschoten.

In Robs beurt zie je de mol laag tegen de grond zitten en zie je nauwelijks rode lichtjes van het pak van de mol, je ziet alleen de lichtjes van diens wapen.
Bij Nathan daarentegen besloot de mol even om bijna zijn volledige lichaam aan hem bloot te geven, want je ziet daarin zowel de lichtjes op beide schouders van de mol als die aan de voorkant van zijn pak.
De mol lijkt hier een veel makkelijker target te zijn.  ::rofl::

Heel erg out of character van de mol als je het mij vraagt...

« Reactie #139 Gepost op: 23-02-2020, 17:53:41 »
Nathan toch het meest verdacht idd. Heb ook het idee bij de camerashots dat ze meer er tussenin staan, alsof er echt op de cameraman geschoten wordt.

En ja. De uitspraak een 1 tegen 1 duel MET de mol. Niet tegen. En ja. De rest van zn uitspraken ofc. Alle slarmbellen rinkelen.