Als ik me goed herinner staan er wel degelijk 4 chinezen met Nathan voor het bloembord (ik noem het maar even zo), althans in de uitzending zie je zelfs 'meer dan 4 Chinezen' aldus Mil... doordat Rob zich ook in het plaatje wringt staan er maar 3 chinezen op de foto met Nathan en Rob.
Mol-actie Rob om zich er tussen te wringen zodat Nathan te weinig Chinezen heeft. Waarbij Nathan zich volledig concentreert op het bloembord en niet oplet.
Mol-actie Nathan om gewoon de gezellige foto te nemen. Te roepen naar Mil of het bord er goed opstaat, waardoor Mil niet op de personen op de foto let.
Het is Nathan die op het idee komt, die teveel Chinezen erbij zet, Rob erbij trekt en dan een Chinees te weinig en twee kandidaten teveel op de foto zet. Hij checkt de foto daarna nog en zegt tegen Rob dat hij precies klopt zo.
De foto met drie Chinezen met camera's maakt hij het nog bonter. Hij beschouwd die als de eerste opdracht die hij moest onthouden (ze lijken toch enige verdeling te hebben), trekt iedereen die foto in en beweert zonder blikken of blozen dat alle kandidaten erbij moeten.
Rob doet dan andere absurde dingen. Die weet prima dat er Chinezen bij de bamboe op de foto moeten maar als hij de bamboe vindt, vergeet hij plotsklaps dat er Chinezen bij moeten. De Boedha krijgt hij blijkbaar helemaal niet in beeld, ondanks dat hij meerdere pogingen gedaan heeft.
Het lijkt wel alsof Nathan en Rob elkaar hier al raar aan het uitproberen zijn.