Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Nog even terug naar aflevering 4. Nathan rijdt stilstaand de bocht om.
Case closed.
Wel erg slecht geacteerd dit hoor. Je weet toch als mol dat je nu moet acteren dat je blij opgelucht en vooral verbaasd bent? En dan alleen een knikje...?
Dus jij denkt dat Buddy de mol is? Geeft namelijk ook alleen een knikje bij zijn groene scherm.
Het gaat niet om dat moment. Op t moment van Buddy groen zat Leonie er nog in en kon Rob er nog uit. Buddy dacht dat hij goed zat, maar op t moment dat Leonie aan de beurt was had Rob al moeten denken dat hij er uit zou gaan (als hij effectief Leonie verdenkt) dus als hij dan zijn mol ziet vertrekken moet hij dubbel zo verbaasd zijn.Op dat moment reageert Buddy wél verbaasd.
Ik denk dat we hier niet uit kunnen halen dat Rob de mol is. Wel kunnen we concluderen dat tijdens deze executie 95% van zijn hersenfuncties is uitgevallen.
Rik zijn blik
Reactie van Buddy 1 seconde na zijn scherm 2020-08. Ik denk dat hij zijn 4 medekandidaten aan kijkt. Lijkt me een soort van trots, ik heb de code gekraakt. Kijkt eerst naar Nathan, dan Leonie, dan Rob en dan Mil.
Ik zie er wat anders in. Buddy lijkt mij hier totaal verrast.
Hij kan t bijna niet meer inhouden als Rik vraagt wie de mol is
Buddy en Miljuschka hadden bij dat moment allebei een sneaky lachje. Vooral Buddy de hele tijd. Qua gezichtsuitdrukking was Rob daar absoluut het neutraalst/onverdachtst. Al zal de Mol , indien het geen acteur is, vast de nodige training krijgen hoe je gezicht in de plooi te kunnen houden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
820 gasten en 8 vaste bezoekers