Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Mijn eerste gifje is van de reacties op het groene scherm van Nathan in aflevering 7. Als Nathan dit acteert... Wauw, petje af!
Hey jij! Waar was je joh Dat was het moment voor mol laser toch. Rob gebaart its me! terwijl hij uitlegt dat ze op de mol mogen schieten
Ik kan geen gifjes maken, maar lichaamstaal als Miluschka de vrijstelling van Nathan krijgt. Kan iemand dat gifje maken?
Damn right , ik had m gezien maar het moment niet herkent. Mil is echt blij met haar vrijstelling, een gat in de lucht.Goed gedaan FS!
De overgang naar.. " maar nathan als jij het bent"Toch wel veel spanning voor een luchtig liedje....hoofd lijkt te verkleuren en aders wat te zwellen, vooral in daarop volgend shot van hem als hij maar ter afleiding daarvan ineens een tandenborstel in zijn mond heeft en heel nonchalant probeert te doen.
Daar heb je gelijk in... het lijkt er zelfs op dat aan het begin van het liedje hij er helemaal nog niet bij was...dus zal wel een aantal "takes" zijn geweest (behalve het korte overview shot van de zithoek in het begin waar hij ook al rugzak en tandenborstel heeft trouwens....weer lekker in geknipt )
"...en die gaan hier ook zometeen rondrijden..."Die ogen van Mill Zo van : "Ja mol...we hebben de opdracht op het laatste moment moeten aanpassen..dit wist je nog niet"
Nog even terug naar aflevering 4. Nathan rijdt stilstaand de bocht om.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
797 gasten en 8 vaste bezoekers