Ik geloof echt helemaal niets van de verdenkingen. Dat iedereen leonie aanklikte was voor mij duidelijk dat zij de afvaller werd afgelopen zaterdag.
Dat dit niet de echte verdenking is, is eigenlijk wel duidelijk als we de serie goed bekijken en letten op vooral non verbale communicatie ( na zaterdag ook verbaal na ronde tafel quiz).
Dat iedereen op vraag 20 leonie aanklikte is enkel bedoeld als misleiding door de montage.
Ergens in mijn achterhoofd komt er een scenario dat de deelnemers allen beseffen wie de mol is en de regie ons beelden wil tonen om ons van iets anders te overtuigen.
Nathan oogt super actief maar verdient weer peanuts, maar ja wel als enige. Moet je als mol geld pakken waar anderen dat niet doen? Oké om verdenking af te schudden, maar de regie toont ons dat niemand hem zou verdenken. Dus erg onmolse actie.
Mil. Ga je als mol echt een complete opdracht aan je voorbij laten gaan? Oké die hoogtevrees kan zeker echt zijn. ( mij zal je ook zeker niet op zo,n brug zien en dan kan iedereen zeggen dat het stabiel is etc. ) maar ze heeft nu nul invloed op het spel en dat ze het de anderen daarmee lastiger maakt, is een feit. Twijfel enorm , maar zou het flauw mollen vinden .
Buddy hij geeft bij de quiz teveel tekens aan mil , die later gewoon blijken te kloppen. Erg onmols.
Rob, voor mij zo moeilijk te peilen. Hij lijkt nathan prima aan te sturen bij het fietsen , is op de brug de meest gestructureerde. Ik zou het onmols willen noemen