Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Dat lijkt mij ook. Te meer omdat Mil en Buddy en soms Rob en zelfs Nathan de verdenking al veel vaker hebben uitgesproken en Mil en Buddy erop zien studeren. En de kandidaten dan in de biecht liegen over de verbijstering dat precies Leonie een rood scherm kreeg. Ze zaten gewoon allemaal helemaal of hoofdzakelijk op Leonie en de mol onder hun is de enige die liegt.
Nathan in zijn biecht na de executie waarin hij zegt dat er nu eenmaal iemand moet afvallen. Het leek mij helemaal niet dat hij verbaasd was dat zijn mol naar huis moest. Volgens mij zit hij helemaal niet op Leonie, maar heeft hij wel de mol ontdekt. Zijn verdenking tijdens de test is ook vreemd geknipt en lijkt gewoon een eerdere verdenking naar Leonie. Mil en Buddy die beiden als verstijft blijven zitten, het moet nog even doordringen, en Rob, ja, die doet gewoon alsof.
Ja maar nathan kun je letterlijk in zijn rug steken en nog steeds zal hij het goed opvatten en zijn “lekker gespeeld jongens” glimlach opzetten. Dat zegt verder niet hee veel.
Voorheen als Nathan zijn scherm kreeg te zien was hij totaal niet gespannen, hij knipoogde zelfs, zoiets van dat zit wel snor. Deze executie was hij wel gespannen, zijn lippen zaten strak op elkaar. Zou hij dan toch de mol niet zijn?
Zojuist in preview Jinek op RTL4. Leonie begon al eerder aan tunnelvisie te leiden volgens haar vertrouwenspersoon Merel. En Merel zegt dat ze ook op de Mol zat waar Leo op zat.
Maar we weten niet zeker op wie Leonie zat, tenzij ze de waarheid sprak tegen Miljouschka dat ze op haar zat....
Dat laatste is een interessante vraag, want we weten in ieder geval dat Leonie niet de Mol is. Door die verdenking uit te spreken kan ze ook een reactie bij Mil uitlokken waar ze uit op kan maken of zij echt de Mol is? Ik zou nog even terug moeten kijken naar de reactie van Mil, of we hier iets uit op kunnen maken (of aan de reactie van Leo op haar beurt).
Ik heb nogmaals Leonies reactie op Nathans en Buddy's scherm teruggekeken. Bij Nathan leek ze blij voor hem, maar bij Buddy was ze helemaal niet blij maar leek zorgelijk. Uit haar dagboek blijkt dat ze vlak voor het rode scherm al wist dat ze naar huis ging. Een soortgelijke reactie laat Rob zien (blij met Nathan en zorgelijk met Buddy) en overblijven met je mol? Moet dat eigenlijk niet betekenen dat ze op Rob had ingezet en ze dus met haar Mol overbleef? En dat Rob niet de mol is?
In de podcast lijkt ze te bedoelen dat de afvaller niet als laatst aan de beurt komt, ze willen wel het rode scherm laten zien. En als de afvaller als laatst is dan is het al duidelijk voordat de afvaller bekend is. Maar zo uit mijn hoofd dacht ik dat er wel eens iemand is afgevallen die als laatst aan de beurt was. Maar misschien weet iemand dat beter?
Ik bedoelde verbijstering als ze nog bij elkaar zijn. Slechts een iemand acteert daar, drie zijn oprecht.
Toine S6Sebastiaan S9 (alhoewel die gewoon opgestaan is en nooit zijn scherm zag)Die weet ik zeker
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
645 gasten en 2 vaste bezoekers