Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 64330 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #120 Gepost op: 16-03-2020, 18:27:22 »
Ik switch naar Salim. Tijdens het terugkijken zie ik veel momentjes van hem waarop hij de groep subtiel negatief probeert te beïnvloeden en dit vind ik erg mols.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #121 Gepost op: 16-03-2020, 20:07:05 »
1. Jolien
2. Aline
3. Salim.

Ik twijfel een beetje aan Jolien omdat ik haar een slechte actrice vind. Aline stijgt omdat ik haar een heel goeie actrice (zou) vind(en). Vorig seizoen was de mol ook een goede actrice.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 20:40:05 door Run »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #122 Gepost op: 16-03-2020, 20:19:29 »
Direct na het kijken en zonder andere input van dit forum, staat Els bij mij in ieder geval hoog op de verdachtenlijst (bovenaan voor nu). Laure kan ik maar moeilijk beoordelen nu, heb nog weinig grond om haar te verdenken, maar het wordt opletten.

Een passieve Mol als Dorien op dit moment mag ik hopen van niet, vanuit het oogpunt van de makers. Toch gingen mijn alarmbellen weer af toen ze in de biecht zo op Bruno ging en ik daarna aan zag komen dat het voor hem exit werd.

Het jonge en 'springerige' van Jolien en Alina is moeilijk in te schatten. Iemand ziet Alina als goede actrice: dat zou kunnen, ik val dan geheel voor de schijnbare oprechtheid van haar reacties.

Je ziet al, de mannen zijn nog niet bepaald verdacht bij mij :P

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #123 Gepost op: 16-03-2020, 21:44:58 »
1. Salim
2. Jolien
3. Els
4. Christian
5. Aline
6. Laure
7. Dorien
8. Bart

Salim en Jolien zijn nu mijn hoofdverdachten, en vooral Salim stak er deze aflevering boven uit als potentiële mol. Echter pasten het verhaal in het dagboek van de mol net wat te goed bij wat Salim eerder in het spel zei. Els had ook haar vage momenten, voornamelijk bij de Opdracht Trouw, ik ga haar zeker ook in de gaten houden. Christian vind ik nog steeds verdacht, maar heeft ook paar twijfelpunten (als laatste op tijd komen voor de groepsfoto terwijl je hier makkelijk een klein beetje tijd kan rekken bijvoorbeeld).

Dorien gaat voor mij van een hoofdverdachte naar iemand die ik nauwelijks als mol kan zien. Veels te passief en heeft nauwelijks invloed op de groep voor zover we het kunnen zijn. Hopelijk niet de mol, aangezien dat nogal een tegenvallende mol zou zijn.
 .

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #124 Gepost op: 17-03-2020, 00:00:10 »
1. Jolien
2. Dorien
3. Salim
4. Bart
5. Laure
6. Christian
7. Alina
8. Els

Het zou me verbazen dat iemand van de laatste 5 de mol is. Dus Jolien, Dorien of Salim  ::hypocriet::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #125 Gepost op: 17-03-2020, 00:06:32 »
Ik switch naar Salim

Er loopt iemand langs in de gang bij de doos terwijl jolien en laure daar zijn. Ik denk niet dat t een hotelmedewerker is.

Aangezien Jolien niet op 2 plekken tegelijkertijd kan zijn switch ik naar mn 2e keus Salim

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #126 Gepost op: 17-03-2020, 01:31:04 »
Ik switch naar Salim

Er loopt iemand langs in de gang bij de doos terwijl jolien en laure daar zijn. Ik denk niet dat t een hotelmedewerker is.

Aangezien Jolien niet op 2 plekken tegelijkertijd kan zijn switch ik naar mn 2e keus Salim
Hmm ja dit hoeft natuurlijk niet per se de mol geweest te zijn, dit kan naast een hotelmedewerker ook een andere kandidaat geweest zijn... Bruno zegt wanneer Gilles er aan tafel naar vraagt dat hij gecontroleerd heeft of Salim zijn kamer heeft verlaten.. dus of Bruno heeft erg slecht gecontroleerd, of hij liegt.  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #127 Gepost op: 17-03-2020, 10:09:28 »
Lijkt me als Mol veel te riskant om een kijkje te gaan nemen tussen 04u-06u als er al mensen zijn. Tenzij de Mol naïef is en helemaal niet heeft geluisterd of er kandidaten uit de kamers zijn gegaan, een ook niet is gebrieft (dat zou nog kunnen - ook te risicovol lijkt me dat).
Een nieuwsgierige kandidaat of een nachtwaker-portier, (of een andere hotelgast?) die op geluid afkomt lijkt me waarschijnlijker.
Els had dat makkelijk kunnen doen, en de andere koppels kunnen er ook over liegen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #128 Gepost op: 17-03-2020, 10:50:45 »
De mol zei in zijn dagboek dat het voor hem onmogelijk was om in de doos te kijken. Was dat omdat hij wist dat het gefilmd zou worden en dat de beelden gewoon in de groep getoond zouden worden? In dat geval gaat de mol natuurlijk nooit kijken.

Als de mol kandidaats wil overkomen kan die natuurlijk gaan waken maar toch denk ik niet dat de mol op deze manjer al wil opvallen.

Hoofdverdachte op dit moment :Christian.
Bracht de opdracht op gang door om hulp te roepen, sloot af door als laatste te gaan abseilen maar had tussendoor geen bijdrage aan het oplossen van de raadsels. Ondanks zijn goede algemene kennis wist hij ook niets over het oriëntatieraadsel en kwam pas laat met zijn lidmaatschap van de studentenvereniging.

Manoeuvreerde zichzelf in een handige positie bij het klok luiden, gaf Dorien de schuld van het niet spotten van Bart maar had zelf de meeste vragen fout. ( en heeel veel lol als het tempo van de speedboot omhoog ging ;D )

Door net zoals Gilles  0 euro te bieden voor de vrijstelling valt hij niet als enige op.

Christian bemoeide zich weer met de indeling:" Iedereen akkoord met Alina en Bruno"? Zijn deelopdracht kostte geld door de.extra tips die hij wilde. Zat op een sleutelpositie bij de bruiloft. Stuurde Els weg om een toch al onduidelijke foto (in vergelijking met de foto's op de taart ) te omschrijven. Hij kan intussen de glazen wat verschoven hebben zodat Els glazen liet vallen.

Hoewel ik anderen ook in de gaten houd kan er wel eens een mol schuilen achter de onschuldige blik van Christian.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 11:01:09 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd i.v.m. regel dubbelposten »

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #129 Gepost op: 17-03-2020, 12:06:38 »
Ik vind Dorien en Els erg verdacht. Beiden houden de groep telkens op op verschillende manieren. Els zorgt er uiteindelijk voor dat de Vradeto-opdracht niet wordt gehaald (hoewel dat ook een beetje pech lijkt te zijn met die ballen), bij de champagneglazen is ze eerst totaal in paniek en laat ze vervolgens een glas vallen en haar beschrijving van het bruidspaas is toch echt niet optimaal. Ook heeft ze door haar voorkomen en leeftijd het vertrouwen van de groep waardoor ze als enige op een aparte kamer mag en dus eigenlijk de beste positie had om de doos te openen.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #130 Gepost op: 17-03-2020, 15:55:51 »
Net de eerste 2 afleveringen teruggekeken en ben dus voor de eerste keer aan de Belgische mol begonnen. Wat een spijt dat ik het nooit eerder heb geprobeerd te volgen, wat is het toch leuk zeg ::bravo::

Voor nu zet ik in op Els, maar dat kan rustig de volgende keer weer veranderen.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #131 Gepost op: 17-03-2020, 16:49:11 »
Net de eerste 2 afleveringen teruggekeken en ben dus voor de eerste keer aan de Belgische mol begonnen. Wat een spijt dat ik het nooit eerder heb geprobeerd te volgen, wat is het toch leuk zeg ::bravo::

Ben jaloers op je, je kunt alle seizoenen nog op je gemak kijken. ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #132 Gepost op: 17-03-2020, 18:12:51 »
Ben jaloers op je, je kunt alle seizoenen nog op je gemak kijken. ::)
Grote kans dat ik dat ga doen ja, dat heb ik ook gedaan toen ik jaren geleden begon met de Nederlandse versie  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #133 Gepost op: 17-03-2020, 21:57:25 »
Waarom heeft Laure maar één stem? :o

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #134 Gepost op: 17-03-2020, 21:59:49 »
Ik had nog niet net gestemd, aantal is nu verdubbeld  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #135 Gepost op: 17-03-2020, 23:42:06 »
Els
Christian
Of toch Alina?

Ik zie bij meerdere kandidaten wel aanwijzingen voor mogelijke mollenstreken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #136 Gepost op: 18-03-2020, 02:50:47 »
Nog geen keuze gemaakt, maar om het alvast een beetje te verdelen...

Misschien de mol: Dorien, Jolien, Els, Salim
Niet de mol: Bart, Christian, Alina, Laure

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #137 Gepost op: 18-03-2020, 13:40:57 »
Voor nu Els op 1.

Al heb ik ook mijn bedenkingen bij Jolien, Salim, Laure, Christian, Dorien en Alina. Het kan dus nog alle kanten op.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #138 Gepost op: 18-03-2020, 15:03:28 »
mogelijk: els, jolien, alina, salim
minder: cristian, bart
weet niet zo goed: laure, dorien

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #139 Gepost op: 19-03-2020, 11:49:37 »
Ik ga nu voor Laure  ::jaja::

Maar ik heb eigenlijk nog totaal geen idee.
Ik heb een potloodstreep door Bart vanwege de 10.200 en door Christian, omdat ik het idee heb dat hij de hele tijd anderen aan het uittesten is. Eerder een slimme kandidaat dan een mol.

You'll never walk alone