Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 64410 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #240 Gepost op: 30-03-2020, 01:09:35 »
Aiiiaiaii wat lastig weer dit seizoen  :D
Heb de afgelopen weken Salim en Jolien als grootste molpotentiëlen gekozen. Maar deze aflevering had de mol het duidelijk zwaar, en stijgen Bart en Dorien met stip

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #241 Gepost op: 30-03-2020, 08:30:27 »
Salim of Alina

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #242 Gepost op: 30-03-2020, 08:35:04 »
Ik ga door op Alina, maar Jolien komt nu duidelijk op 2.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #243 Gepost op: 30-03-2020, 10:54:03 »
Bart
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #244 Gepost op: 30-03-2020, 10:57:17 »
Bart.

Bart wel, maarja Bart is Bart. Die man is gemaakt om wat te stoken  ::rofl::

Zoals bij de doos van Pandora.
Alleen maar vragen:
Is er iemand die overweegt de doos te openen.
Dan heb je een ticket naar de finale.
Is er dan niemand die twijfelt?

En de volgende ochtend bij het ontbijt als eerste vragen: " Is iedereen in zijn bed gebleven?"

Als hij de mol is weet hij dat er beelden gemaakt zijn en dat die getoond worden. Hij neemt het initiatief om de leugens van Jolien en Laure op tafel te krijgen zodat ze 's avonds door de mand vallen. ;D
« Laatst bewerkt op: 30-03-2020, 11:00:49 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #245 Gepost op: 30-03-2020, 11:01:30 »
Ik vind dat je een overtuigende case voor Mol Bart hebt Moedermol. ::jaja::

(Maar toch durf/geloof ik er nog niet aan/in...)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #246 Gepost op: 30-03-2020, 11:15:31 »
Ik vind dat je een overtuigende case voor Mol Bart hebt Moedermol. ::jaja::

(Maar toch durf/geloof ik er nog niet aan/in...)

Trek vooral je eigen plan ;)
Ik was ook overtuigd van Buddy ::rofl::

Maar totdat Christiaan in aflevering 3 teveel kandidaats was heb ik Bart opzij geschoven.  Vorige week de eerste 3 afleveringen met andere ogen teruggekeken en dan springt Bart er uit. Ik houd er wel rekening mee dat het de edit is die hem mogelijk verdacht maakt.

Vooral het manipuleren in diverse opdrachten valt me op zoals bij het kruiken schieten hoe hij daar met Christian omgaat.....

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #247 Gepost op: 30-03-2020, 12:22:12 »
Trek vooral je eigen plan ;)
Ik was ook overtuigd van Buddy ::rofl::

Maar totdat Christiaan in aflevering 3 teveel kandidaats was heb ik Bart opzij geschoven.  Vorige week de eerste 3 afleveringen met andere ogen teruggekeken en dan springt Bart er uit. Ik houd er wel rekening mee dat het de edit is die hem mogelijk verdacht maakt.

Vooral het manipuleren in diverse opdrachten valt me op zoals bij het kruiken schieten hoe hij daar met Christian omgaat.....

Maar bekijk het eens anders, zou Bart het anders spelen als kandidaat? Alle zaken die je aanhaalt, kan je als verdacht bestempelen, maar je vergeet denk ik rekening te houden met de speelwijze van Bart. Hij valt op, hij stookt onrust, hij doet graag eens tegendraads. Dit is niet Bart als mol, maar gewoon Bart zijn tactiek.

Wat me dan doet overtuigen dat dit geen mollentactiek is, is het feit dat hij zijn fanatisme niet verborgen kan houden. Hij heeft het er moeilijk mee een proef te doen mislukken als er geen voordeel voor zichzelf uitgehaald kan worden (truffels zoeken, kajakken, meloen op zijn hoofd, minotaurus, golfen)

Dus Bart is opvallend, maar dit past perfect in het kandidatenplaatje. Ik heb hem nog geen dingen zien doen die kandidaat Bart niet zou doen.

Trouwens ook heerlijk die verdeeldheid. Hulde om dit na 4 afleveringen nog te kunnen  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 30-03-2020, 12:26:55 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #248 Gepost op: 30-03-2020, 12:26:04 »
Toch heel moeilijk dit jaar ??? Bart wil ik nog niet aan, heeft vrij veel onmolse dingen gedaan. Voor mij springen nu echt Alina en Jolien eruit.

En onderschat Christiaan ook niet. Lijkt mij een slimme gast, maar heeft maar heel weinig opdrachten laten slagen.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #249 Gepost op: 30-03-2020, 12:36:55 »
Nog steeds Dorien!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #250 Gepost op: 30-03-2020, 13:12:35 »
Idd ontzettend moeilijk dit jaar. ::rofl:: Vorige week dacht ik Laure, maar die vond ik deze aflevering totaal onverdacht (en toen ze afviel kon er helemaal een streep door :P). Als ik nu iemand zou moeten kiezen, zou het Jolien zijn, maar ik durf, behalve misschien Christian en Bart, niet iemand echt af te strepen. Dorien had ik bijna afgestreept, maar zat op wel hele gunstige molposities dit keer. Salim en Alina kan ik moeilijk hoogte van krijgen. En Bart, ja is Bart. Ik denk niet dat hij het is, zou het wel een leuke mol vinden overigens.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #251 Gepost op: 30-03-2020, 16:23:13 »
Jolien, Alina of Christian.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #252 Gepost op: 30-03-2020, 19:20:11 »
Ik heb maar weer Jolien ingevuld.

Ik cirkel rond Jolien, Salim en Bart.
Ma how, zeg!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #253 Gepost op: 30-03-2020, 22:07:15 »
Ik stem toch ook maar weer op Jolien. Wel met heel veel twijfel... de mol moet wel iemand zijn die ook veel onmolse dingen heeft gedaan, want dit geldt momenteel voor iedereen.  ::rofl:: Alina staat op 2. De rest is het denk ik niet.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #254 Gepost op: 30-03-2020, 22:24:20 »
Salim of Bart met Jolien naar 3 zakkend

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #255 Gepost op: 30-03-2020, 22:26:49 »
Ten opzichte van vorige week mijn mol kwijt.

Op 6 Bart. Het is die 10 k van vilvoorde die hem nog beetje in de running heeft gehouden voor weken. Maar als bourgondier meteen mee gaan Met Christian zijn bellen en al die calorien laten staan. Zeer onmols, ook al 2 keer individueel geld gepakt Waar de rest dat niet deed.  Ook de parachute ondervraging zich weer zo onnodig in de picture gezet ( er was al geen geld mee gemoeid)

Op 5 dorien. Raft 1400 euro Met de stenen, in de Bieb in plaats van bij de Minotaurus.
Ook niks meer gedronken of gegeten toen de Telefoon ging.

Op 4 Christian, nog steeds puur om de mimiek, om zijn persoonlijkheid die hem mijn s inziens teveel in de spotlights zet. Doet zowel mols als onmols.

Op 3 van weg geweest Alina.  Hoewel de positie op de trappen voor mij nog steeds een onlogische molpositie is, zijn er toch ook wel wat molse opmerkingen. Maar slongs was toch echt niet nodig.

Eigenlijk zijn deze voor mij allemaal Onverdacht, en heb ik ze geplaatst nav de minst onwaarschijnlijkheid.

Ik had al vanaf het begin maar 2 mensen in mijn vizier laure en jolien. Bij het bewaken van de kist weer laure en jolien. Vaak samen in groepjes etc.
Dus zet ik jolien nu op 1 .

Maar ik heb na afl 1 al gezegd dat salim zichzelf nog niet had laten zien en elke week zijn er daarna prikjes, stukje s geweest waarin hij laat zien hoe mols hij kan zijn.
En hoe meesterlijk was zijn spel bij de ondervraging, terwijl de echte actie er al was door te gaan voor pasvragen.  Salim de enige concurrent voor jolien voor mij.


Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #256 Gepost op: 30-03-2020, 22:31:17 »
Jolien of Alina

You'll never walk alone

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #257 Gepost op: 30-03-2020, 23:01:38 »
Alina is nooit uit mijn top 3 verdwenen maar nu schuift ze weer door naar de koppositie.
Daarmee verdringt ze Bart.
In de muziekproef volgt ze foute keuzes en doet ze ook geen welgemeende poging om die 20 Grieken in het vak te krijgen. Op het einde maakt ze dan wel een inschattingsfoutje.
In de fitness komen de verbruikte calorieën niet echt van haar zo te zien.
En in de pasvragen proef zijn haar emoties mogelijks “gemaakt” waar die van Jolien mij echt lijken.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #258 Gepost op: 30-03-2020, 23:10:17 »
Bart.
Hij manipuleert de groep chronisch (en is mijn alltime favoriete wensmol).

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #259 Gepost op: 30-03-2020, 23:29:45 »
Bart verblindt de kandidaten met zijn egoïstische offentieve kandidatengedrag. Sturen sturen sturen. Een nietsubtiele
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Hoop ik...