Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 63936 keer)

Offline Lotte84

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #280 Gepost op: 4-04-2020, 23:33:22 »
Ik denk Jolien. Het begint allemaal met 'save the date', safe = kluis. Dan komt de grote oude klok, mss verwijzend naar het 'time is money' principe. Jolien is bankbediende. En als ze de einddatum bekend maken spreken ze over ' dan ben ik geschiedenis', of zoiets weet nie meer precies wat, maar Jolien heeft blijkbaar ook geschiedenis gestudeerd. Bij het graven, vinden ze een bril, mss wel 1 van haar...
« Laatst bewerkt op: 5-04-2020, 00:00:41 door Lotte84 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #281 Gepost op: 5-04-2020, 02:20:48 »
Ik blijf bij Christian.
Dat zou bij WIDM niet kunnen, maar bij De Mol past het prima.
Vooral het voor het geld gaan bij de parachute opdracht is voor mij doorslaggevend. De rest gaat nml. voor pasvragen en zijn dus kandidaten.

Christian is snel van begrip en zal dus zeker niet voor geld gaan bij de parachute opdracht. Volstrekt ongeloofwaardig. Absurd.

Hij doet in meerdere opdrachten gekke korte uitspraken. Ook bij de eet/gym opdracht en de parachute opdracht. 3 a 4 woorden rare uitspraken. Bier goed Bart.

En in de gym. Hij regelt de communicatie met D&B via de telefoon. Onverdacht? Nee typisch gedrag van een mol in De Mol. Je denkt niet verdacht, maar tissumwel.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2020, 02:29:43 door foxhunter »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #282 Gepost op: 5-04-2020, 02:49:40 »
Ik blijf bij Christian.
Dat zou bij WIDM niet kunnen, maar bij De Mol past het prima.
Vooral het voor het geld gaan bij de parachute opdracht is voor mij doorslaggevend. De rest gaat nml. voor pasvragen en zijn dus kandidaten.

Christian is snel van begrip en zal dus zeker niet voor geld gaan bij de parachute opdracht. Volstrekt ongeloofwaardig. Absurd.

Hij doet in meerdere opdrachten gekke korte uitspraken. Ook bij de eet/gym opdracht en de parachute opdracht. 3 a 4 woorden rare uitspraken. Bier goed Bart.

En in de gym. Hij regelt de communicatie met D&B via de telefoon. Onverdacht? Nee typisch gedrag van een mol in De Mol. Je denkt niet verdacht, maar tissumwel.
Ik heb Christian ook lang verdacht, maar door de fitness opdracht kan je hem volgens mij volledig afschrijven. Ten eerste vindt hij het juiste ritme, daarna vindt hij volgens mij de juiste code (wat niet echt in beeld wordt gebracht), en daarna geeft hij aan Bart en Dorien door dat ze alles moeten laten staan. Daardoor gaan er minder calorieën verloren en slaagt de opdracht, de reden waarom deze opdracht slaagt is echt door de inzet van Christian. Hij doet precies alles wat een mol hier nooit zou doen.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2020, 02:54:13 door Reflektor »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #283 Gepost op: 5-04-2020, 11:19:17 »
Jolien!

Nek-aan-nekrace in de poll tussen Jolien en Salim nu. Hopelijk blijven ze er allebei nog even in.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #284 Gepost op: 5-04-2020, 11:39:29 »
Leuk om te zien dat Salim Jolien inmiddels nipt voorbij is geschoven. Hij komt ook weer hoog op mijn lijstje ::jaja::
...óf niet!

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #285 Gepost op: 5-04-2020, 12:29:53 »
Salim
Bart
Dorien

Hopelijk na deze aflevering meer duidelijkheid, want tot nu toe zijn er steeds mensen afgevallen die ik al niet verdacht.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #286 Gepost op: 5-04-2020, 14:17:51 »
Jolien!

Nek-aan-nekrace in de poll tussen Jolien en Salim nu. Hopelijk blijven ze er allebei nog even in.

Met een uitroepteken nog wel. Ben je nu wel zeker van je zaak?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #287 Gepost op: 5-04-2020, 14:23:03 »
Ik ga gewoon voor Bart. Kan eigenlijk niet, maar doe het toch. Salim blijft hoog staan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #288 Gepost op: 5-04-2020, 14:25:51 »
Met een uitroepteken nog wel. Ben je nu wel zeker van je zaak?

Ik ben zeker van mijn keuze. Maar ik weet dat dat weinig zegt want vorig jaar was ik met de finale ook zeker van mijn keuze tot op het moment dat die de winnaar bleek. :P

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #289 Gepost op: 5-04-2020, 15:20:09 »
Ik ben zeker van mijn keuze. Maar ik weet dat dat weinig zegt want vorig jaar was ik met de finale ook zeker van mijn keuze tot op het moment dat die de winnaar bleek. :P

Dat is heel herkenbaar :P  Ik dacht ook dat het Axel was. Misschien krijgen we vanavond wat meer zekerheid..

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #290 Gepost op: 5-04-2020, 15:55:21 »
Ik blijf bij Jolien. Ben benieuwd naar aflevering 5, hopelijk wat meer durf/vrijheid/geluk voor de Mol! ::joehoe:: Als die nu maar niet teveel last heeft van een lastige kandidaat die hem al in de smiezen heeft...

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #291 Gepost op: 5-04-2020, 16:08:25 »
Ik ben geswitcht naar Alina (vanwege de metro-opdracht) maar Jolien blijf ik ook verdenken, het is één van die twee dames.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2020, 16:10:00 door Luc »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #292 Gepost op: 5-04-2020, 16:21:51 »
Verdacht:
Salim
Jolien
Twijfelgeval:
Alina
Niet verdacht:
Dorien
Bart
Christian

Laure
Els
Bruno
Gilles
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #293 Gepost op: 5-04-2020, 16:24:38 »
1. Salim

Jolien zakt weer naar 2, de rest heb ik afgestreept.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #294 Gepost op: 5-04-2020, 16:50:53 »
Ik heb alles bijna volledig omgegooid omdat ik Dorien ineens heel erg verdenk. Christian valt sowieso af voor mij als mol. De anderen twijfel ik nog tussen, ze zouden het alle 5 kunnen zijn  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #295 Gepost op: 5-04-2020, 18:27:25 »
Aangezien het m'n Molkeuze bepaalt, citeer gewoon even mijn eigen overzicht ::hypocriet::


Wat me opviel: Alina is tot nu toe in elke(!) opdracht de slechtst verdienende kandidaat. Nooit haalt ze (in mijn overzicht nochtans) meer op dan dan het minimale van wat de rest ook doet.

Er zijn ook maar drie opdrachten waar ik haar (zo objectief mogelijk) een iets beter kleurtje heb gegeven dan ook maar één andere kandidaat: bij het dobbelen stond ze op een positie waar ze op een positie stond waar dingen zowel mols als onmols kunnen zijn, bij de kilocalorieën is het moeilijk te zien wie niet zijn best doet in de sportschool en bij het skydiven werd ze buiten spel doordat de Dorien en Salim al zorgden voor nul euro in de pot.

Voorlopig dus mijn molletje ::cheerleader:: Salim met stip op twee. Jolien wil ik nog niet aan omdat ze in de hele eerste aflevering niet gemold lijkt te hebben.
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #296 Gepost op: 5-04-2020, 19:49:37 »
De stand voor de uitzending:

Alina 14 (13.1%)
Bart 16 (15%)
Christian 5 (4.7%)
Dorien 8 (7.5%)
Jolien 30 (28%)
Salim 34 (31.8%)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #297 Gepost op: 5-04-2020, 22:47:46 »
De hoofdverdachte van het forum ligt eruit. Waar gaan deze 34 mensen heen?

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #298 Gepost op: 5-04-2020, 22:52:53 »
Wat was ik tijdens het kijken nog zeker dat ik Salim nou echt door had...dan maar Jolien ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #299 Gepost op: 5-04-2020, 22:55:58 »
1. Bart
2. Dorien
Frankje Lapi