Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 63934 keer)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 7-04-2020, 20:29:45 »
Ik blijf voorlopig maar op Bart zoals nu al een paar afleveringen het geval is. Op basis van deze laatste aflevering weet ik het nog even niet zo heel goed. Met name de discussie bij de eliminatie ga ik nog een tijdje over nadenken.

Verder is Alina de enige bij wie ik over het gehele seizoen wat vraagtekens kan plaatsen. Anderen heb ik sommige afleveringen echt bijna helemaal afgeschreven als Mol. Alina viel nogal op in die discussie door ogenschijnlijk erg down te zijn, of niet super scherp aan het gesprek deel te nemen. Probeert ze hier met slim spel juist de verdenking op haar te halen waardoor ze als Mol geld uit het spel houdt...?

Jolien was heel fanatiek bij die foto-opdracht, ze moedigde Salim enorm aan. Was dit om Salim te veel risico te laten nemen en hem te laten ontmaskeren...?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #341 Gepost op: 8-04-2020, 17:53:39 »
Christian blijft zijn medespelers testen om reacties te zien, dat doet een mol normaal niet.

Dorien heeft al op teveel plekken gestaan Waar ik een mol niet zou verwachten.

Alina heb ik afgeschreven op basis van de gok bij slongs, de vradeto trappen en in minder mate het luiden van de bel.

Bart is volgens mij degene Met het rode scherm bij het vuurwerk en kiest weer voor een positie Waar je nul invloed hebt op het eindresultaat bij het uitbollen.

Jolien deze aflevering vooral opvallend bezig. Echt zeer geforceerd zenuwachtig bij de laatste ronde vuurwerk, alsof ze wil dat ze voor haar pijl kiezen.  Stuntelig Met het uitbollen, Met direct resultaat.

5 Bart
4 dorien
3 Christian
2 Alina
1 jolien



Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #342 Gepost op: 9-04-2020, 11:59:29 »
Ik weet het niet meer :-X

Zat semi-comfortabel bij Bart, maar toch wat op teruggekomen. Toch weereens nader kijken naar Alina en Jolien :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #343 Gepost op: 10-04-2020, 16:11:47 »
Ik blijf bij Jolien.

Het is lastig te zien want ze doet teveel opdrachten samen met Alina, en die opdrachten waar ze niet samen zitten valt weinig uit af te leiden. Alina zou het dus nog kunnen zijn, maar te jong en wordt te snel rood. Ook weinig gedecideerd in haar manier van praten “jij stelt hier niet de vragen, Laure”

Mijn wensmol is Bart. Speelt briljant.
Graven, graven, graven...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #344 Gepost op: 10-04-2020, 23:21:09 »
Na veel wikken en wegen toch weer Jolien.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #345 Gepost op: 11-04-2020, 08:34:28 »
Alina op eenzame mol hoogte voor mij, de rest ver achter zich latend.
Ze heeft al een aardig lijstje met subtiele molacties opgebouwd:
- met voorkennis De Reus en Sisyfus in Vradeto-proef mismeesteren (maar het lijkt alsof Bruno die keuze maakt)
- de verkeerde huwelijks-taart (maar het lijkt alsof Els en Laure hier mollen)
- 1500 seconden in rook doen opgaan in de Minotaurus en zich verder afzijdig houden (waardoor het lijkt dat Bart en Jolien hier mollen)
- muziekproef: al alles over gezegd, maar ook: haar “enthousiaste” aanpak om 20 Chinezen in het vak te krijgen kan nooit iets opleveren maar wel tijd doen verliezen
- autoproef: mijn idee hier is dat ze remt op de motor in hoog toerental (zit niveau hoger dan Salim) en dus de wagen bewust met aantal seconden vertraging in neutraal zet. Terwijl haar ma “goed op haar scherm moet kijken” zodat ze haar handen vrij heeft. Ze lijkt hier ook de kilometerstand in de gaten te houden. Ik denk verder dat Salim hier wel degelijk 70 reed over de streep en direct ontkoppelt, maar dat dit niet getoond wordt om de molactie van Alina te maskeren.
- enz ...

Ook frappant vond ik dat ze in de proef met de archeologische voorwerpen op het eind de twee fouten aanduidt, maar niet doorzet - sterker nog: ze wijst de 2e fout aan NADAT de eerste fout door de groep weerlegd wordt. Het is zo snel na elkaar gemonteerd dat dit zo weinig mogelijk opvalt.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 08:44:21 door Molekule »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #346 Gepost op: 11-04-2020, 08:45:43 »
Bart

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #347 Gepost op: 11-04-2020, 12:51:02 »
Alina

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #348 Gepost op: 11-04-2020, 13:37:34 »
Alina (al hou ik nog rekening met Jolien).

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #349 Gepost op: 11-04-2020, 14:50:18 »
Ik ga nog niemand met 100% zekerheid aanwijzen maar als ik met het mes op de keel moest kiezen: Bart.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #350 Gepost op: 11-04-2020, 17:47:24 »
Leuk weetje tussendoor: de Mol van vorig jaar is actief op het forum van wieisdemol.be en verdenkt Bart. :)

En tweede weetje: in de pool (hier op .com) is Jolien nog steeds de hoofdverdachte. (En in de vorige ronde werd Alina in de pool - nu hoofdverdachte in de poll met 45 stemmen - maar door 9 mensen als Mol aangeduid.)
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 17:53:58 door Heinz »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #351 Gepost op: 11-04-2020, 17:58:24 »
Grappig. Maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
verdacht Alina. Ik wilde ook switchen naar Alina, maar ik twijfel nog steeds.  Weet je ook onder welke naam
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
opereert😉?
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 18:02:46 door Heinz, Reden: spoilertags toegevoegd »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #352 Gepost op: 11-04-2020, 18:03:53 »
De Mol van vorig jaar opereert onder zijn eigen naam op dat forum. Zie hier het profiel.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #353 Gepost op: 11-04-2020, 18:13:41 »
Alina.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 19:31:33 door molE13 »

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #354 Gepost op: 11-04-2020, 18:31:12 »
Leuk weetje tussendoor: de Mol van vorig jaar is actief op het forum van wieisdemol.be en verdenkt Bart. :)
..

Al bevind ik mij in klein gezelschap, ik bevind mij in ieder geval in goed gezelschap :D
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #355 Gepost op: 11-04-2020, 19:19:45 »
Voor degenen die niet CDM kijken en dit jaar pas inhaken. Kleine moeite en vast een groot plezier voor degenen die nog oude series terug willen gaan kijken. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #356 Gepost op: 11-04-2020, 20:02:07 »
Voor degenen die niet CDM kijken en dit jaar pas inhaken. Kleine moeite en vast een groot plezier voor degenen die nog oude series terug willen gaan kijken. :)

👍🏻

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #357 Gepost op: 11-04-2020, 20:53:23 »
Jolina  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #358 Gepost op: 11-04-2020, 21:31:17 »
Leuk weetje tussendoor: de Mol van vorig jaar is actief op het forum van wieisdemol.be en verdenkt Bart. :)

En tweede weetje: in de pool (hier op .com) is Jolien nog steeds de hoofdverdachte. (En in de vorige ronde werd Alina in de pool - nu hoofdverdachte in de poll met 45 stemmen - maar door 9 mensen als Mol aangeduid.)

Als ze de mol is, ziet mijn pool er goed uit. Al vanaf aflevering 1 Alina  ::vergroot::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #359 Gepost op: 12-04-2020, 11:26:37 »
Jolina  ;D

😂Sluit me aan bij Vriendlief....😉