Auteur Topic: [kandidaat] Els  (gelezen 8831 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2020, 13:45:53 »
Toen bekend werd dat niemand de doos had geopend, viel het mij op dat ze niet echt blij leek te kijken. Als niet-mol zou dat kunnen zijn, omdat ze misschien verbaasd was. Maar op mij kwam het een beetje over als teleurgesteld.  ::vergroot::

Sowieso lijkt ze wel vaak onhandig en traag. Op de berg wordt de nadruk gelegd op Dorien die het tempo niet kon bijbenen, maar ik dacht dat er ook een beeld was te zien dat Els juist achter Dorien liep. Heel vreemd.

Voor tunnelvisie lijkt het mij nog te vroeg, maar ik graaf hier voorzichtig een kuiltje.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #41 Gepost op: 18-03-2020, 18:44:53 »
Vreesmol. Doet veel fout. Te veel.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #42 Gepost op: 22-03-2020, 08:19:46 »
Ik dacht bij die beginaflevering dat de Mol ongeveer 5000 euro zou willen bieden op de vrijstelling, om zo in ieder geval op de nul te beginnen. Els zat daar het dichtste bij. Ze viel van haar vlotje in de volgende opdrachten en in aflevering 2 heeft ze twee opdrachten bij de bruiloft om zeep geholpen. En ze ligt alleen op een kamer. En aan het bed in het eindshot te zien bij dagboek van de mol was er een onbeslapen bed. Zeker niet iemand om nu al af te strepen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #43 Gepost op: 22-03-2020, 20:44:44 »
Ik zie in de poll dat Els hier best verdacht wordt, maar lees hier niet waarom. Ik ben daar nieuwsgierig naar  :)

Behalve alle dingen die al zijn genoemd, is Els nog niet in beeld geweest bij de eliminatie (denk aan Rob) en vertoont ze weinig mimiek op momenten dat je dit van een kandidaat wel verwacht. Als het er totaal niet toe doet, zie ik bij haar wel mimiek.

Een heel andere reden dat ik denk dat Els wel eens de mol zou kunnen zijn, is de reactie op een “brutale” vraag van Laure toen Laure trachtte de mol uit de molshoop te lokken “Jij stelt hier niet de vragen, Laure”. Dat klonk mij precies als een strenge leraar/lerares in de oren (en RaRa wat is het beroep van Els?)
Sowieso doet haar manier van praten denken aan de mol, al is dat lastig voor een Nederlander om te beoordelen.

Valt het trouwens niet op dat Els zich als lerares en moeder van vier dochters en qua levenservaring wel erg afzijdig houdt bij discussies? Zelfs de jonkies hebben meer te melden. Verdacht.
Graven, graven, graven...

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #44 Gepost op: 22-03-2020, 20:47:29 »
Ik dacht bij die beginaflevering dat de Mol ongeveer 5000 euro zou willen bieden op de vrijstelling, om zo in ieder geval op de nul te beginnen. Els zat daar het dichtste bij. Ze viel van haar vlotje in de volgende opdrachten en in aflevering 2 heeft ze twee opdrachten bij de bruiloft om zeep geholpen. En ze ligt alleen op een kamer. En aan het bed in het eindshot te zien bij dagboek van de mol was er een onbeslapen bed. Zeker niet iemand om nu al af te strepen.

Ja dit ook. Eerst dacht ik dat Els zou afvallen omdat ze als enige op een kamer makkelijker kon wegsluipen. Maar als de doos van Pandora bewaakt wordt, gaat dat niet lukken.
Graven, graven, graven...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #45 Gepost op: 22-03-2020, 22:31:38 »
Gelukkig een vreesmol is er uit.

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #46 Gepost op: 22-03-2020, 22:58:37 »
Maar wat een lieve vrouw, leukste was de feta, haha, geweldig.  ::bravo::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #47 Gepost op: 23-03-2020, 00:24:37 »
Oepsie. Over naar mijn reserve mol
Graven, graven, graven...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #48 Gepost op: 23-03-2020, 00:34:29 »
Gelukkig een vreesmol is er uit.





Jammer, vond haar een leuke toevoeging ::bravo::  :\'(. Lief mens
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #49 Gepost op: 23-03-2020, 13:58:25 »
Na twintig jaar De Mol nog steeds kandidaten die in eerste helft alles op 1 persoon zetten.  :-[

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2020, 14:04:31 »
Na twintig jaar De Mol nog steeds kandidaten die in eerste helft alles op 1 persoon zetten.  :-[
De meeste winnaars van de mol hebben dat ook gedaan ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #51 Gepost op: 23-03-2020, 14:13:37 »
De meeste winnaars van de mol hebben dat ook gedaan ::jaja::
Ja hier! Maar niet in het echte spel.
Als ik er in het echt in zou zitten nu, zou ik op vier verdelen: Jolien, Bart, Christian, Salim.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #52 Gepost op: 23-03-2020, 14:20:12 »
Ja hier! Maar niet in het echte spel.
Als ik er in het echt in zou zitten nu, zou ik op vier verdelen: Jolien, Bart, Christian, Salim.
Ja ik had het ook over het echte spel ;). Zie je ook vaak dat de finalisten al all-in gingen heel vroeg in het spel.

Ik zou het zelf ook nooit durven hoor, misschien vanaf like halverwege als je het zeker weet ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #53 Gepost op: 23-03-2020, 14:32:44 »
De meeste winnaars van de mol hebben dat ook gedaan ::jaja::
Misschien dat er daarom 7 afvallers zijn en maar 1 winnaar?
Maar de grote vraag voor ons is natuurlijk: op wie zat Els dan? Uiteraard kregen we de laatste aflevering niet te zien wie haar verdachte was. Een van de kandidaten waarmee ze samen een duo vormde? Dat is altijd het uitgelezen moment om jezelf verdacht te maken. Je herhaalt dan bijvoorbeeld Echidma i.p.v. Echidna, zoals Dorien dit doet terwijl er duidelijk Echidna is gezegd.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2020, 23:29:43 door MartinJ »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #54 Gepost op: 23-03-2020, 14:35:42 »
 ::) ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #55 Gepost op: 23-03-2020, 14:41:46 »
Ja ik had het ook over het echte spel ;). Zie je ook vaak dat de finalisten al all-in gingen heel vroeg in het spel.

Ik zou het zelf ook nooit durven hoor, misschien vanaf like halverwege als je het zeker weet ???
Men doet ons anders geloven dat ze op het laatste moment nog geswitched zijn!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #56 Gepost op: 24-03-2020, 10:24:29 »
Gewoon een lieve vrouw dus.  ::bravo:: Zou fantastisch zijn als ze die mol-kant ook zou hebben, maar helaas!

Is bekend op wie zij nou all-in was gegaan als mol? Het kwam op mij over dat ze Jolien verdacht, maar dat weet ik dus niet zeker.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #57 Gepost op: 24-03-2020, 10:41:42 »
Had Els al afgestreept als mol, veel te lief en te kandidaats. Maar had haar (nog) niet als afvaller ingevuld. In café de mol had ze het erover dat ze nu wel dacht te weten wie de mol was. Iemand had iets tegen haar gezegd ofzo waardoor ze wakker werd geschud. Was nogal cryptisch dus geen idee wie ze bedoelde?

Maar ze kan er ook weer naast zitten😀.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #58 Gepost op: 24-03-2020, 10:53:06 »
Ze bedoelde volgens mij dat het haar bedoeling was om het spel in te gaan met het woordgebruik van de Mol in Vilvoorde in haar achterhoofd om dat te vergelijken met dat van de kandidaten. Helaas vergat ze om dat te doen en dacht ze er pas na haar exit weer aan. Nu denkt ze via die speurmethode toch te weten wie de Mol is.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #59 Gepost op: 24-03-2020, 11:46:26 »
Ok, bedankt Heinz ::ok::,  had het niet zo begrepen ( misschien een gebrek aan focus).