Auteur Topic: [kandidaat] Els  (gelezen 8757 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #60 Gepost op: 24-03-2020, 15:13:42 »
Aha, ik ben benieuwd of die theorie klopt.
Ik vermoed wel dat ze er dan toch naast zat, maar wie weet!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #61 Gepost op: 24-03-2020, 15:57:28 »
Ik vond Els een erg lieve vrouw, maar wel eentje die heel weinig in het spel bracht. Meer een soort blok aan je been als groep.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #62 Gepost op: 24-03-2020, 17:45:17 »
Ik vond Els een erg lieve vrouw, maar wel eentje die heel weinig in het spel bracht. Meer een soort blok aan je been als groep.

Dat laatste vond ik eigenlijk wel mols.  ::rofl:: Maar toch niet dus.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #63 Gepost op: 24-03-2020, 19:25:46 »
Dat laatste vond ik eigenlijk wel mols.
Ik niet.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #64 Gepost op: 24-03-2020, 20:31:07 »
Het hoeft ook niet mols te zijn (en dat was het ook niet  ::rofl:: ), maar het zou een mol-strategie kunnen zijn. Lekker de boel ophouden en doen alsof je het niet bij kunt houden. Even die paar minuten extra nemen zodat de opdracht net niet wordt gehaald. Maar goed, Els is dus niet de mol.  ;D Dat werd ook vooral in de laatste aflevering duidelijk en al helemaal met die executie natuurlijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #65 Gepost op: 25-03-2020, 19:18:37 »
Het hoeft ook niet mols te zijn (en dat was het ook niet  ::rofl:: ), maar het zou een mol-strategie kunnen zijn. Lekker de boel ophouden en doen alsof je het niet bij kunt houden. Even die paar minuten extra nemen zodat de opdracht net niet wordt gehaald. Maar goed, Els is dus niet de mol.  ;D Dat werd ook vooral in de laatste aflevering duidelijk en al helemaal met die executie natuurlijk.
Het zou een strategie kunnen zijn, zeker. Maar ik had bij haar nooit het gevoel dat het een tactiek was.

Re: [kandidaat] Els
« Reactie #66 Gepost op: 29-03-2020, 13:55:05 »
Lieve vrouw  ::hug:: en kan gelukkig weer op zoek naar een nieuwe potentiële mol ::hypocriet::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Els
« Reactie #67 Gepost op: 1-05-2020, 14:02:12 »
Els haar bericht in de Mollengroep pagina:

Dag lieve mollenjagers,

Ik hoop dat jullie evenveel plezier beleefd hebben aan het voorbije molseizoen als ik. Ik schreef me in met het gedacht, dat is een lootje in de loterij, maar je kan maar proberen. Als dat lootje dan toch getrokken wordt, dan gaat een droom in vervulling. Ik kan moeilijk in woorden gieten wat het met je doet, maar het was spannend een heel jaar lang. Het overtrof al mijn verwachtingen. Iedere dag was een avontuur. Ook als je weg bent, laat het je niet los. Nu de mollenjacht gesloten is, vind ik het heel fijn dat we terug contact mogen opnemen met de andere molkandidaten. We hebben samen iets beleefd en dat schept een band. Ik vind het ongelofelijk dat ik al die toffe gasten maar een goede week gezien heb. Het is precies of we elkaar al veel langer kennen. Eindelijk kunnen we samen plannen maken om uit te voeren na de coronatijd. Ik kijk ook met een warm gevoel terug op de crew die ons zo goed begeleid heeft. We werden verzorgd als kiekskes en de ploeg ging ook zo goed aan elkaar. Dat moet wel als je zo lang en zo intens moet samenwerken. Ik voel mij vooral heel dankbaar dat ik dat alles mocht meemaken: van het moment dat ik mij inschreef, want toen is het begonnen, tot nu. Proficiat Marc met jouw mollengroep, het was fijn om alles vanaf de zijlijn mee te volgen. Ik heb vaak gelachen en had soms zo'n zin ook te reageren, maar ik heb mij ingehouden. Je leidt alles op een positieve manier zodat het leuk blijft voor iedereen. Chapeau! Als laatste zou ik zeggen, waag ook eens jullie kans! Dit jaar, volgend jaar...Je zal er zeker geen spijt van hebben!😘