Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 56310 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2020, 21:13:23 »
Precies, Heinz! Daarom hou ik hem ook goed in de gaten. Als hij de Mol is, dan heeft hij direct flink toegeslagen, zich vervolgens als een fanatieke kandidaat geprofileerd die erg graag verder wil komen en daar heel veel voor over heeft, en tenslotte is hij dan begonnen om als schijnbare kandidaat weer wat goodwill te kweken door zich uit de naad te peddelen.

Ik zou het een brutale, maar erg goeie openingszet van de Mol vinden. Kan niet wachten tot aanstaande zondag! 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2020, 21:29:48 »
Ik zou met Bart als mol en deze opening prima kunnen leven. Ik zou het meesterlijk vinden als het niet was ingeseind door de regie maar ze de keuze van het bod aan de mol zelf hadden gelaten .

Voorlopig denk ik echter  niet dat Bart de mol is en denk ik dat hij mede door zijn gedrevenheid in het spel en de competitieve inslag een van de vroege afvallers kan worden.


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2020, 23:51:11 »
Ironisch?  Dat denk ik dus totaal niet gezien de non verbale communicatie nadat de blinddoeken afgaan. En ook het verbale geeft me nu niet direct de indruk dat Bart dit ironisch bedoeld heeft.  Enige wat daar enigszins op kan doelen is dat hij beetje naar beneden gaat qua houding als hij het zegt en het feit dat je toch gewoon moet horen dat die stem niet van 2 meter hoog afkomt ( zeker als uw andere zintuigen tijdelijk niet werken)
Heb het al eerder gezegd, maar horen dat iemands stem van laag komt en dus klein is zegt nog niet dat je iemand met dwerggroei verwacht, dus zijn reactie als de blinddoeken afgaan is helemaal niet zo raar. Dat hij naar beneden gaat qua houding zegt genoeg over hoe hij het bedoelde. En een andere verklaring is er toch niet echt?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #43 Gepost op: 14-03-2020, 10:50:05 »
Bart heeft met zijn openlijke absolute spel iedereen wel meteen op scherp gezet.
Denk niet dat dat zo'n slimme zet is voor een mol.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #44 Gepost op: 15-03-2020, 18:07:28 »
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Bart de mol is. De hele openingsopdracht had als doel dat de mol de kandidaten zo ver moest krijgen om hoog te bieden. Het zou toch heel raar zijn als de mol denkt: weet je wat, ik haal nog bijna drieduizend euro erbij uit de pot, gewoon omdat ik dat leuk vind. Dat zou dan niks te maken hebben met mollen en en de kandidaten een valse start geven. ::ohno::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #45 Gepost op: 15-03-2020, 19:46:03 »
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Bart de mol is. De hele openingsopdracht had als doel dat de mol de kandidaten zo ver moest krijgen om hoog te bieden. Het zou toch heel raar zijn als de mol denkt: weet je wat, ik haal nog bijna drieduizend euro erbij uit de pot, gewoon omdat ik dat leuk vind. Dat zou dan niks te maken hebben met mollen en en de kandidaten een valse start geven. ::ohno::

Altijd fijn om er alvast 1 te kunnen afstrepen toch  ;D

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #46 Gepost op: 16-03-2020, 00:16:28 »
Bart was deze aflevering erg onmols. Ten eerste laat hij de boogschietopdracht slagen en ten tweede vindt hij de juiste hond en een truffel. In totaal is hij dus verantwoordelijk voor het binnenhalen van 1500 euro...
Ik durf hem nu wel af te strepen eigenlijk, ik denk niet dat de mol dit zou doen. Hij is deze aflevering - evenals bij de opdracht waarin hij in die kano zat - druk bezig met die -10200 euro terugverdienen.  ;D

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #47 Gepost op: 18-03-2020, 07:04:37 »
Maar bij het truffel zoeken hield Dorien hem in de gaten. Ze beschuldigd Bart van het lang op een plek blijven zoeken en motiveert hem om verderop te gaan zoeken. En misschien was dit wel zijn molactie en die is mislukt en heeft Bart als mol ongewenst 1000 euro verdiend. En dat Bart bij een opdracht voor 1000 euro staat en niet een van 500 euro past bij zijn karakter. Ik geef hem nog 1 aflevering om een geslaagde molactie te doen.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #48 Gepost op: 18-03-2020, 08:48:29 »
Maar bij het truffel zoeken hield Dorien hem in de gaten. Ze beschuldigd Bart van het lang op een plek blijven zoeken en motiveert hem om verderop te gaan zoeken. En misschien was dit wel zijn molactie en die is mislukt en heeft Bart als mol ongewenst 1000 euro verdiend. En dat Bart bij een opdracht voor 1000 euro staat en niet een van 500 euro past bij zijn karakter. Ik geef hem nog 1 aflevering om een geslaagde molactie te doen.
Dan ga je ervan uit dat de mol zou weten waar de truffels net te vinden zijn en waar niet, dat lijkt me niet waarschijnlijk.
En een onschuldige kandidaat zou ook niet weten wat net de beste methode is met zo'n truffelzoekende hond. Moet je voldoende geduld hebben bij een bepaalde plaats of moet je net een zo groot mogelijke oppervlakte bestrijken?
Ik was alleszins onder de indruk van de grootte van die truffel  :o

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #49 Gepost op: 20-03-2020, 15:05:12 »
Wie van jullie zou die meloen op zijn hoofd zetten als je niet zeker wist dat er niet geschoten werd? Echt niemand. Ik heb echt steeds meer het gevoel dat de mol met -10K is begonnen om vervolgens goodwill te kweken. In een later stadium kan er dan weer flink gemold worden.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #50 Gepost op: 20-03-2020, 15:17:27 »
Wie van jullie zou die meloen op zijn hoofd zetten als je niet zeker wist dat er niet geschoten werd? Echt niemand. Ik heb echt steeds meer het gevoel dat de mol met -10K is begonnen om vervolgens goodwill te kweken. In een later stadium kan er dan weer flink gemold worden.

Ik zou dat zeker doen. Omdat je met alle zekerheid kan zeggen dat je niet zo erg in gevaar kan worden gebracht... :D

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #51 Gepost op: 20-03-2020, 16:52:58 »
Ik zou dat zeker doen. Omdat je met alle zekerheid kan zeggen dat je niet zo erg in gevaar kan worden gebracht... :D

Precies. Ik ben iemand die niet van risico’s nemen houd en ik ben ook geen durfal, maar dit had ik gedaan (tenzij ik de mol was geweest/mezelf verdacht wilde maken  ::rofl::). Dit was inderdaad ook mijn verwachting.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #52 Gepost op: 20-03-2020, 20:38:12 »
Ik geef hem nog 1 aflevering om een geslaagde molactie te doen.

Ja, ik ook. Toegeven, ik vond zijn acties in aflevering twee ook allesbehalve mols, maar ik wil hem gewoon nog niet afschrijven (gevalletje wensmol  ;D). En tja, als hij dat niet is, hoop ik dat ie er wel lang in blijft, ik vind hem een absolute meerwaarde in de groep, voor mij als kijker althans.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #53 Gepost op: 20-03-2020, 23:46:08 »
 Het is Bart die zegt dat ze nooit met zijn negenen in één tent kunnen, ze moeten alletwee mee ::vergroot::.
Achteraf blijkt één tent genoeg te zijn. Salim zegt dat die extra tent zwaar was.
Zou een molactie kunnen zijn van Bart.

Bij het verdelen van de taken bij de bruiloftsopdracht zegt Bart als ze het over de special effects hebben: Bruno, ik denk dat jij dat ook wel goed doet. Vervolgens gaat Bruno bij de special effects wat dansen blijkt te zijn. Dat doet Bruno goed, maar kan me ook voorstellen dat Bart dacht ( als hij de mol zou zijn) Bruno lijkt me juist geen volksdanser. Waarom zou Bruno goed zijn in special effects, vind het beetje vreemd dat  Bart dit zegt.

In opdracht 1 verdient Bart geld met de boogschutter en de truffelhond. Maar ze waren te laat binnen. Denk niet dat de mol kon weten of ze te laat waren of niet. Het wel hoopte. Maar het geld is in ieder geval verloren gegaan. En de extra tent heeft daar wellicht toe bijgedragen en de verkeerde keuzes van Alina en Bruno en falende medekandidaten. Waardoor er veel extra meters gemaakt moesten worden.

Door die 10.200 euro die Bart bood, was ik geneigd hem af te schrijven als mol. Maar deze opmerkingen vind ik toch wel opvallend. Ik schrijf hem dus nog niet af ::ohno::.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2020, 23:50:52 door Lonneke*L »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #54 Gepost op: 21-03-2020, 09:10:07 »
Het was toch Christian die Bruno bij de special act wilde? (Ik zal het zo nog eens checken.)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #55 Gepost op: 21-03-2020, 10:25:01 »
Het was toch Christian die Bruno bij de special act wilde? (Ik zal het zo nog eens checken.)

Je hebt gelijk, ik heb het ook nagezocht, dacht even dat Bart dat zei. Dat maakt dan Christian voor mij wat verdachter. Die vertrouw ik ook niet echt. In ieder geval de opmerking over de tenten blijft staan en die vind ik verdacht.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2020, 10:26:48 door Lonneke*L »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #56 Gepost op: 22-03-2020, 20:59:37 »
Wat een geweldige kandidaat

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #57 Gepost op: 22-03-2020, 23:04:47 »
Na een tijd zou ik hem wel slecht trekken, als ik in die groep zou zitten. In de derde opdracht een leidersrol, misschien niet geheel onterecht, maar wel zeer overheersend. Maar wel een toffe gast om in deze groep erbij te hebben!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #58 Gepost op: 22-03-2020, 23:07:03 »
Wat een fanatiekeling! ::oink::

Maar wel geweldig hoe hij het speelt, vooralsnog geen Mol voor mij.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #59 Gepost op: 22-03-2020, 23:09:34 »
Ik weet het niet bij Bart.
Het lijkt altijd wat gespeeld wat hij zegt en doet.
Maar hij is redelijk fanatiek en brengt toch bij veel opdrachten geld binnen. Toch?
Of is hij net de subtiele mol?