Auteur Topic: Aflevering 1: Alfa  (gelezen 11549 keer)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2020, 22:57:50 »
Ze hebben in 1 aflevering bijna meer geld opgehaald dan in het afgelopen seizoen WIDM  ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2020, 22:58:51 »
Ze hebben in 1 aflevering bijna meer geld opgehaald dan in het afgelopen seizoen WIDM  ::rofl::

Dat moet ook wel. Want anders eindigt de pot nog in de min.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2020, 23:07:23 »
Wat moet dat toch zijn met die kist? Ze vroegen in de vooruitblik "is er iemand die overweegt om dat open te doen?" Dan moeten er toch wel heel bijzondere consquenties aan zitten. En het zal toch vast een of andere puzzel zijn die alleen op het eind van het seizoen is op te lossen?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2020, 23:15:39 »
Wat moet dat toch zijn met die kist? Ze vroegen in de vooruitblik "is er iemand die overweegt om dat open te doen?" Dan moeten er toch wel heel bijzondere consquenties aan zitten. En het zal toch vast een of andere puzzel zijn die alleen op het eind van het seizoen is op te lossen?

Of zouden ze die kist de hele serie met zich mee moeten zeulen?

Maar á propos: Wat. Een. Geweldige. Aflevering!
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2020, 23:18:52 »
De aflevering zat zo tjokvol met gave, interessante en grappige dingen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Maar ik heb weer genoten. ;D ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2020, 23:20:46 »
Ooof wat weer een heerlijke aflevering ::bravo::, echt een beleving om naar te kijken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2020, 23:22:30 »
Het was weer goed! Ben benieuwd wat de kist doet...

Enige wat ik hoop: dat ze spaarzaam zijn met vrijstellingen en pasvragen. We hebben in de Nederlandse versie kunnen zien wat dit met het spel en de kandidaten doet en dat vind ik zelf erg jammer.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2020, 23:23:13 »
Dit is on-ver-ge-lijk-baar goed.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 23:30:44 door D*N, Reden: anti vergelijk modje vond het niet leuk »
Woosie down?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2020, 23:30:12 »
Enige wat ik hoop: dat ze spaarzaam zijn met vrijstellingen en pasvragen.

Het ligt in de lijn met de vorige seizoenen om nog 1 keer een vrijstelling uit te delen (ik herinner me dat dit dan gelinkt wordt aan het familiebezoek) en er is 1 opdracht waar het om pasvragen draait.

Dat zou het moeten zijn voor het hele seizoen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2020, 23:54:09 »
Wauw ik zat er meteen weer in. Geen spectaculair begin zoals andere jaren, maar miste ik dat? Nee...

Heerlijk dat de groep meteen op scherp is gezet door de actie van Bart. En dat einde ::oink::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2020, 23:54:54 »
Wauw, wat een ge-wel-dige aflevering!  ::bravo::

Ik vond het zo fijn ook om de opdrachten gewoon te begrijpen ondanks dat er veel gebeurde!
Ik wil liever niet al te veel dit programma met WIDM vergelijken, maar je geniet toch veel meer van een opdracht als je daadwerkelijk volgt wat er gebeurt en wie er wel/niet verdacht doet..  ::)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2020, 23:55:59 »
Wat een heerlijk begin. En dan het einde met die kist ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 9-03-2020, 00:05:15 »
Fantastisch en adembenemend was de start van dit nieuwe seizoen. ::bravo:: ::bravo::  Ik heb onwijs genoten, wat een fijne en leuke kandidatengroep ::love::

Beide opdrachten zaten van begin tot eind heel strak in elkaar, waar iedereen een andere taak had en het toch zo goed in elkaar overliep. Heel erg bijzonder hoe ze dit voor elkaar krijgen, om dit niveau jaar na jaar te halen ::respect:: ::respect::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 9-03-2020, 00:06:02 »
Dit was héérlijk  ::love:: ::bravo::
Graven, graven, graven...

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 9-03-2020, 00:17:44 »
Oh, wat een zaligheid weer  ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2020, 00:18:12 »
Jaaaaaa jaja, als vanouds steengoed. Prachtige beelden, heerlijke groep, goede sfeer, intelligente opdrachten, een hoop psychologische twists en turns zonder hysterisch te worden. Vind het altijd zo fijn als er meerdere motieven gecreëerd worden voor deelnemers om te mollen. Mol op Vier, altijd gelaagd. ::bravo::

We gaan weer een fijn seizoen tegemoet zonder twijfel

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 9-03-2020, 00:24:03 »
Zo... Alleen al dat begin op die rotsen. Prachtig!

Offline duon

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 9-03-2020, 00:33:34 »
Zo, toch maar even een account aangemaakt. Ik zat dit widm seizoen op het forum te lurken maar ben nu door deze eerste De Mol aflevering zo hyped! Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat De Mol hier met 1 aflevering al widm 2020 voorbij is gegaan.


Fantastische opdrachten, meteen spannend, erg mooi in beeld gebracht en het lijkt me een hele leuke groep.

Overigens wel één klein ‘maar’tje. Ik ben altijd zo sceptisch over dat ze de opdracht met nog 1 minuut te gaan redden, vooral bij de ‘eerste’ opdracht (in Griekenland), maar zelfs al is daar gesjoemeld met de tijd door de producers maakt het me niet zo veel uit, want het was een mooie manier om het avontuur te beginnen
"She'd like to sing a song about the regenpipe"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 9-03-2020, 00:37:53 »
Welkom  ::zwaai::

En met die tijden ben ik het wel enigszins eens. In het verleden zijn er ook wel eens opdrachten in de laatste minuut geslaagd. Heel erg knap om een 1/2 uur durende opdracht zo goed te timen. Dat kan bijna niet, maar ergens geloof ik het ook wel of maakt het me gewoon niet uit.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 9-03-2020, 00:46:47 »
Fantastische eerste aflevering en wat een leuke groep! En wat geweldig dat we het weer kunnen volgen vanuit Nederland!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::