Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling  (gelezen 10447 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling
« Reactie #80 Gepost op: 25-04-2020, 17:57:12 »
Misschien kunnen ze het geld wel terug verdienen in deze aflevering ;D
Door bijvoorbeeld alle testvragen in te vullen op de kandidaat die dit heeft geboden.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling
« Reactie #81 Gepost op: 25-04-2020, 18:18:20 »
@martinJ

Enkel Els en Alina zitten rond de €5000, Dorien bood €3500...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling
« Reactie #82 Gepost op: 25-04-2020, 19:18:21 »
Misschien kunnen ze het geld wel terug verdienen in deze aflevering ;D
Zou ik wel sterk vinden. Er is wel een opdracht waarin de kandidaten los geld moeten rapen, dus dat kan er zomaar mee te maken hebben. Dan is die cirkel ook weer rond, Alpha Omega enzovoort.  ::jaja::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling
« Reactie #83 Gepost op: 25-04-2020, 19:31:38 »
Zou ik wel sterk vinden. Er is wel een opdracht waarin de kandidaten los geld moeten rapen, dus dat kan er zomaar mee te maken hebben. Dan is die cirkel ook weer rond, Alpha Omega enzovoort.  ::jaja::

Ja je ziet in de promo geld in het rond vliegen en Alina in het geld zwemmen (of zoiets).

10.200 zou wel leuker zijn om te graaien dan laten we zeggen, maximaal 80 briefjes van 5 :P
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling
« Reactie #84 Gepost op: 25-04-2020, 19:48:27 »
Als het aan mij had gelegen dan had de kandidaat met het laagste bod de vrijstelling gekregen. En de kandidaat met het hoogste bod een aantal negatieve pasvragen. Bijvoorbeeld 2.

Wat ervan te denken als Bart in de tweede eliminatie het rode scherm had gekregen. Oftewel, als je dankzij de vrijstelling de eerste ronde overleeft, dan is de kans groot dat je de eerstvolgende test er alsnog uit vliegt. Als je er dan niet uitvliegt, dan had je die vrijstelling blijkbaar niet nodig en heb je onnodig geld verkwist voor jezelf of je medekandidaten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1 - Vrijstelling
« Reactie #85 Gepost op: 26-04-2020, 18:30:27 »
Als het aan mij had gelegen dan had de kandidaat met het laagste bod de vrijstelling gekregen. En de kandidaat met het hoogste bod een aantal negatieve pasvragen. Bijvoorbeeld 2.

Wat ervan te denken als Bart in de tweede eliminatie het rode scherm had gekregen. Oftewel, als je dankzij de vrijstelling de eerste ronde overleeft, dan is de kans groot dat je de eerstvolgende test er alsnog uit vliegt. Als je er dan niet uitvliegt, dan had je die vrijstelling blijkbaar niet nodig en heb je onnodig geld verkwist voor jezelf of je medekandidaten.

Bart is gewoon een slimme kandidaat die verstandig genoeg is om te spreiden. Heel weinig andere kandidaten hebben dat dit blijkbaar gedaan dit jaar bleek uit de afvalinterviews. Met te spreiden zoals Bart kon je dus makkelijk heel ver komen.