Ik vind geen enkele hint of aanwijzing logisch. Dat heb ik al in het hints topic gezegd.
Ik weet zelfs niet waarom ze de mol een bedrag hebben toegewezen. Laat hem eens zelf beslissen hoeveel hij biedt (en ja dan vind ik de 10.200 euro van Bart zeker nog mols).
Alleen kan je die 10.200 euro ook als kandidaat verklaren. Hij dacht wss aan 10.000, maar als er dan 2 dat denken, moet je daar boven gaan, hij dacht wss dat die andere dan ook zo gaat denken en daarom gaat hij daar nog eens met 1 tje over en komt ie op 10.200
Ik bedoelde mijn bijdragen waar jij nu op reageerde ook niet als hint of aanwijzing. Ik kijk in de Belgische Mol sowieso niet naar hints want die zitten hier (gelukkig) bijna niet in. Waar het mij om gaat is dat je het bod van Bart op basis van simpele logica kan verklaren en dat heeft niets met hints te maken.
Zo is het bod van Alina ook heel erg als kandidaats uit te leggen. Er zijn maar liefst 3 kandidaten die ongeveer €5000 bieden, wat je wel kan zien als serieus bod om de bieding te winnen. Dorien biedt die €5000. Els is iets slimmer en die biedt €5100 want dan win je van een concurrent die domweg precies €5000 biedt. Een nog weer slimmere kandidaat zou daarom €5200 kunnen bieden. Om deze reden biedt Alina volgens mij voor de zekerheid nog een stapje hoger, namelijk €5400. We zien ook een fragment van haar waarin ze zegt dat ze dacht hiermee de bieding te winnen.
Het is ook wel leuk om te kijken wat Alina en Jolien hierover hebben gezegd.
Alina: "Ik denk niet dat de Mol het hoogste of het laagste zal bieden. Dat is te opvallend of zo (...)".
Jolien: "Wie laat in godsnaam die teller tot €10.000 komen? Ik snap dat dus echt niet. Voor hetzelfde geld geraken we niet meer op nul. Ik leg niet bij uit eigen zak. Dat doe ik niet."
Als je naar dat gezicht kijkt van Jolien dan moet je wel heul veul fantasie hebben om te denken dat zij zelf die 10000 geboden heeft. Vooral door die laatste opmerking. Dat verzin je anders toch niet.