Poll

Wie is niet de Mol?

Alina
28 (25.5%)
Bart
48 (43.6%)
Jolien
34 (30.9%)

Totaal aantal stemmen: 77

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 9205 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2020, 19:58:33 »
Bart, Christian, Dorien & Els.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2020, 23:01:45 »
Er kan weer gestemd worden. :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 22-03-2020, 23:19:54 »
Alina, Bart en Dorien

Alina, staat bij vradeto eigenlijk gewoon op de verkeerde plek. Het tempo wordt bepaald door wat ze meenemen en hie snel ze de trappen oplopen. Zij heeft enkel invloed op wie welke proef speelt.

Dorien. Een mol heeft er niks aan om in de bibliotheek mythologische figuren op te zoeken

Bart, minder overtuigd. Hoogste bod valt teveel op.  Haalt geld binnen bij Minotaur, kajakt prima. 
« Laatst bewerkt op: 22-03-2020, 23:22:59 door Tarbozan »

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2020, 01:09:28 »
Dorien in ieder geval. Ik heb haar nooit verdacht gevonden, maar nu na de Raft-opdracht (met die stenen) én natuurlijk de bibliotheek-opdracht streep ik haar definitief af.

Daarnaast ben ik geneigd om de Salim en Christian door te strepen aan de hand van de 'graven en fetabeelden' opdracht. Ik geloof namelijk niet dat de mol bij de feta-beeldmakers zit (hoe leuk dat ook kan zijn  ::rofl::) . Maar goed, misschien is dat wat te kort door de bocht.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2020, 16:56:43 »
Op het moment verdenk ik eigenlijk niemand echt meer behalve Salim en Jolien.
Alina durf ik nog niet helemaal af te strepen omdat Bruno haar als verdachte noemde en dit duidelijk in beeld werd gebracht, maar gebaseerd op gevoel en op haar acties (die soms verdacht zijn maar soms ook helemaal niet) denk ik dat zij ook niet de mol is.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2020, 17:44:33 »
Sinds  “ mijn” mol Els eruit ligt ben ik een beetje van slag. Desalniettemin denk ik dat Dorien niet de mol is. Alina waarschijnlijk niet.
Graven, graven, graven...

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2020, 17:54:36 »

Alina, staat bij vradeto eigenlijk gewoon op de verkeerde plek. Het tempo wordt bepaald door wat ze meenemen en hie snel ze de trappen oplopen. Zij heeft enkel invloed op wie welke proef speelt.


Invloed hebben op wie welke proef speelt is in mijn opinie zeker wel een sleutelpositie.
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2020, 18:13:18 »
Ik zet die invloed af tegen het kunnen beslissen wat je meepakt, langzaam die trap oplopen ( omdat er teveel werd meegepakt), jouw deelopdracht verprutsen en dan proberen de andere deelopdrachten te beïnvloeden .

En dan denk ik dat een mol meer kan doen indien hij niet boven aan staat.

Dus tuurlijk is degene die beslist wie wat doet den sleutelrol voor de opdracht, maar voor mij zeker niet d3 ideale plek voor een mol.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 26-03-2020, 15:51:31 »
Wie is de Mol NIET? - Aflevering 3

Voor iedere actie die voor mij 'kandidaats' lijkt, ga ik een kandidaatspunt geven. Wie op het einde het minst aantal punten heeft, zou dan de Mol moeten zijn. Dit puntensysteem heb ik nog nooit toegepast, dus het is nog de vraag of het effectief gaat werken.

Ik begin even met een extra kandidaatspunt van de vorige aflevering:
- Armworstelen: Bruno stelt voor om dit door 1 persoon te laten doen. Alina zegt meteen dat het er minstens twee moeten zijn. Een kandidaatspunt voor Alina, want als Mol ga je hier meegaan met Bruno.

Opdracht 1 - Rafting
- MOLPOSITIE: maakt hier niet veel uit. Er zijn hier 2 mogelijke scenario's:
1. Je doet je best en verdient veel geld, maar het verschil is meer dan 10 seconden.
2. Je zorgt ervoor dat er weinig geld wordt verdient, maar het komt wel in de pot.
- Christian stelt voor dat zijn team gaat voor de winst, maar dat ze er wel voor moeten zorgen dat het geld in de pot zal komen. Later, wanneer ze duidelijk een grote voorsprong hebben, zegt hij dat ze moeten vertragen om het geld te kunnen verdienen. Een kandidaatspunt voor Christian.
- Dorien en Laure hebben geen moeite gedaan om de steen met het nadeel er tussen te steken. Als Mol kan je dat beter wel doen, want dan is het andere team kansloos. Kandidaatspunten voor Dorien en Laure.

Opdracht 2 - Archeologische opgravingen + De feta beeldhouwers
MOLPOSITIE: de Mol zit het liefst bij deze opdracht, want zo kan je ook invloed hebben op de andere opdracht. Kandidaatspunten voor Christian, Dorien, Els en Salim.

2a - Archeologische opgravingen:
- Alina gaf aan dat de zandloper niet bij de oudheid moest staan, maar omdat er nog iets niet juist stond zou dit geen verschil maken. Hier ga ik na lang twijfelen geen punten geven.
- Laure geeft heel goede dingen aan en er lagen dankzij haar ook een aantal dingen juist. Een kandidaatspunt voor Laure.
- Bart neemt het voortouw bij het identificeren van de beelden en duidt er meteen twee goed aan. Een kandidaatspunt voor Bart.
2b - De feta beeldhouwers:
- Christian komt met het idee om bij iedereen één ding uit te vergroten zodat het duidelijk is wie welk beeld is. Dit was een heel goede tactiek, dus een kandidaatspunt voor Christian.
- Laure spreekt Jolien tegen wanneer ze Salim bij het beeld van Bart wou zetten. Een kandidaatspunt voor Laure.
- Alina merkt de vlechten op en zo werd snel duidelijk dat dat haar beeld is. Een kandidaatspunt voor Alina.

Opdracht 3 - De minotaurus
- Bart is voor mij de enige kandidaat die dit hele spel juist heeft aangepakt. Een kandidaatspunt voor Bart.
- Salim houdt Jolien tegen om iets tegen Bart te zeggen terwijl hij nadrukkelijk vroeg om niks te zeggen. Een kandidaatspunt voor Salim.
- Dorien en Els hebben zonder fouten de informatie die de kandidaten nodig hadden correct doorgegeven. Kandidaatspunten voor Dorien en Els.

De "Wie is de Mol NIET?"-tussenstand na aflevering 3

Ik vond het persoonlijk de moeilijkste aflevering tot nu toe... Iedereen werd heel verdacht in beeld gebracht, maar ik heb mijn best gedaan het zo objectief mogelijk te bekijken. Suggesties zijn net zoals vorige weken altijd welkom, want jullie hulp kan altijd handig zijn!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 26-03-2020, 18:07:07 »
Dorien.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 26-03-2020, 20:37:46 »
't Zou heerlijk zijn als Dorien het wel was, en dit forum er gigantisch naast zit.
Tell me what your telescope says

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 27-03-2020, 11:56:28 »
Dorien en Alina
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 29-03-2020, 19:44:04 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2020, 23:56:55 »
Bart is verdacht, maar gezien de laatste biecht van de mol, kan ik mij niet voorstellen dat hij de mol is.

Verder heb ik Dorien en Christian afgestreept.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 31-03-2020, 00:26:23 »
Dorien en Christian.

De rest kan het nog prima zijn ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 31-03-2020, 00:36:37 »
Christian en Bart

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 31-03-2020, 02:00:55 »
Dorien en Christian.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 2-04-2020, 12:05:29 »
Dorien
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 2-04-2020, 20:39:27 »
Dorien en Christian
Graven, graven, graven...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 2-04-2020, 20:50:04 »
Bart, Christian, Dorien en Salim.