Hoi!
Ik heb even wat interviews bekeken en in één van de interviews staat dat iemand 1 kind heeft. Het interview lijkt me afkomstig van een vrouw op de manier hoe antwoorden geformuleerd zijn.
Ik ben even gaan opzoeken naar welke vrouwen er mee hebben gedaan die 1 kind hadden en heb finalisten (dus winnaars, verliezend finalisten en mollen) niet meegerekend.
Dan kom ik uit op het volgend lijstje:
Lottie (5)
Isabelle (5)
Peggy (6)
Georgina (8 )
Soundos (11)
Marit (12)
Zarayda (13)
Marlijn (15, maar zij presenteert Moltalk dus is uitgesloten neem ik aan)
Verder in dat interview heeft die persoon het over "dat ik me nog steeds zo kan opwinden over een spel" wat naar mijn inzien duidt op een kandidate uit een van de eerdere seizoenen.
Peggy past daarbij misschien het meest in het lijstje, samen met Georgina. wat denken jullie?
Daarnaast uit een van de andere interviews: "ik slaap maar een paar uur per nacht"
Nu heb ik even opgezocht en Patrick Martens heeft een slaapprobleem waarbij hij maar een paar uur per nacht slaapt. Staat ook op zijn instagram, hij heeft daar voor LINDA tv video's over gemaakt.
1 + 1 = 2?
Jullie nog dingetjes kunnen halen uit die interviewtjes?
Het lijkt ook dat die vrouw(?) niet meer samen is met de persoon waarmee ze(?) dat kind heeft gekregen. Anders zeg je toch dat je je partner ook zal missen? Niet alleen je kind...
Zarayda en Isabelle zouden dan kunnen, Soundos bijvoorbeeld niet, zo uit het hoofd. Peggy weet ik niet.
Ik mis nog een persoon van kleur in het lijstje van 10 hierboven. Ik wil niet lullig doen, maar check de laatste edities maar. Nadja is Indo maar white passing. Autochtoon. Als ze al meedoet.
ik neem aan dat Zarayda gecheckt is ...want ik verwacht dat ze gevraagd is, ja. Ze is een graag geziene gast bij Moltalk ook. De tekst vind ik wel bij haar passen.