Volgens mij heeft hij ooit eens gezegd dat hij zelf niet voor een tweede keer mee zou willen doen. Iets met magie die je niet kunt benaderen, of iets anders typisch Chris. Eens hoor, dat hij een all time favorite is
Precies, en dit maakt ook dat we niet bij elke naam kunnen gaan vragen "waarom zit ... er dan niet bij?". Wie weet hoeveel kandidaten ze hebben moeten vragen voor op dit lijstje uit te kunnen komen. Ze hebben zich nog vast te houden aan de 5 mannen / 5 vrouwen. Als ik het zo zie hebben ze zich óók vastgehouden aan de "één kandidaat per seizoen" én geen finalisten. Dan houd je een klein clubje over hoor.
En to be honest, als de groep het volgende is (wat imo het meest likely scenario is op dit moment): Peggy, Nadja, Patrick, Horace, Tygo, Ellie, Sigrid, Ron, Nikkie ... dan vind ik het oprecht een hele geslaagde groep met allerlei toffe karakters en eigenlijk geen één "saai"/kleurloos persoon. Iedereen gaf zijn/haar seizoen op zijn/haar eigen manier een toffe wending en ik zou deze groep op papier één van de betere van de afgelopen jaren vinden. Dat wordt een felle fanatieke groep
Lekker moeilijk voor de mol!