Auteur Topic: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race  (gelezen 8794 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #60 Gepost op: 31-03-2020, 22:39:23 »
Let eens goed op Alina in de fitness. Echt hard aan het afzien is ze niet. Ook de theorie van toestellen uitschakelen is een goede. 



Eens, en dit geldt ook voor Salim. Die deed ook helemaal niets in dat gedeelte met die extra toestellen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #61 Gepost op: 31-03-2020, 23:24:13 »
Precies vanaf de extra toestellen in beeld komen is er minder actie bij de calorieverbranding. Dat is logisch en zou een mol op voorhand ook weten.

Juist dan Moet een mol als borgondier extra doorzetten, noch dorien, noch Bart doen dat.

Aan 1 kant zeg je je Moet als kandidaat zorgen dat de bourgondiers zo snel mogelijk weten dat ze moeten stoppen en dus ga je naar de extra toestellen. Maar aan de Andere kant is daardoor de pot lager.

Dus een mol kan makkelijk naar de extra toestellen , maar kan ook bij d3 calorieverbranding zitten dn dat stuk niks doen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #62 Gepost op: 31-03-2020, 23:45:08 »
Even een vraag die ik nog niet begrijp, maar wat triggerde nou het verschijnen van de eerste reclame die de aanzet was voor het ontdekken dat apparaat om die telefoon mee op te laden? Was dat gewoon tijdgebonden? (Dat was hoe ik het begreep.)

En hadden ze die telefoon al voordien kunnen ontdekken? Want als dat zo is, dan is het inderdaad interessant om te zien wie daar ver uit de buurt blijft.

Het is ook de vraag met welke toestellen je de meeste calorieën verbrandt. Ik eet te weinig van fitness om dat te zien, maar ook daar kan de mol slim kiezen natuurlijk.

Ik hoop dat we in de slotaflevering iedereens calorische bijdrage gaan zien (zowel bij de eters als bij de sporters).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #63 Gepost op: 1-04-2020, 00:20:23 »
Ik denk dat dat een productiedingetje was, om de telefoon+lader+teleshopping+pin te introduceren, lijkt me dat ze dat toch veel eerder hadden opgemerkt anders. Iemand had het er ook over dat Vier een commerciele zender is met productplacement, en moest die reclame even een momentje zijn dan...

Roeiapparaat is verreweg een van de meest intensieve fitnessapparaten...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #64 Gepost op: 1-04-2020, 00:43:30 »
Ik denk dat dat een productiedingetje was, om de telefoon+lader+teleshopping+pin te introduceren, lijkt me dat ze dat toch veel eerder hadden opgemerkt anders. Iemand had het er ook over dat Vier een commerciele zender is met productplacement, en moest die reclame even een momentje zijn dan...

Roeiapparaat is verreweg een van de meest intensieve fitnessapparaten...
Ik zie dit totaal niet als PP maar als satire. Dit TellSell fitness troep bestaat toch niet meer hoop ik?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #65 Gepost op: 1-04-2020, 00:48:31 »
ik wist niet eens dat telsell nog bestaat, schijnbaar in Athene nog wel  :P satirisch was het iig  ;D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #66 Gepost op: 5-04-2020, 12:59:24 »
Ik denk dat het als sporter erg lastig was om te mollen. Maar alsnog zat de mol wel in deze groep. Bart en Dorien waren in deze opdracht even bonusmollen, omdat hun doel (veel eten om hun opdracht te laten slagen) tegen het doel van de sporters inging. Zoiets hebben we wel vaker gezien, en ik kan me niet herinneren dat de mol in een bonusmolpositie zat. En dat is logisch, want nu waren er 3 mensen die de opdracht tegenwerkten, en als de mol Dorien of Bart is, zijn dat er maar 2.

Alleen heb ik Dorien en Bart al 20 keer afgestreept en is dit dus niks nieuws :-\\

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #67 Gepost op: 5-04-2020, 15:05:50 »
Toen Bart en Dorien de drank met de kappertjes dronken zei Gilles dat die kappertjes er niet in thuishoren en dat dus fout is. Bart en Dorien zeiden dadelijk daarna dat die drank wel juist is. Omdat dit zo uitdrukkelijk in beeld wordt gebracht geloof ik dat de productie ons hier wil misleiden en dat Bart noch Dorien de mol is

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #68 Gepost op: 5-04-2020, 15:47:58 »
De foute gerechten waren de drank met kappertjes, het voorgerecht met ketjap en het nagerecht met tomaat.

Tijdens het eten probeerde  Bart alle dranken, het drankje met kappertjes hebben ze gezamenlijk bekeken maar  Bart schuift het achteloos opzij: "met de drankjes is niets mis."
Het foute voorgerecht ontdekken ze samen (wel met het verkeerde ingrediënt) en Dorien merkt meteen.op dat de tomaat niet op het  nagerecht hoort.

Eenmaal bij de groep neemt Bart meteen het initiatief als Gilles naar de gerechten  vraagt.  Bart slaat de drankjes over, noemt het voorgerecht, begint dan over de hoofdgerechten  (terwijl hier geen fout ingrediënt in zat) maar laat Dorien het gerecht benoemen. Zelf noemt hij dan weer het nagerecht. Helaas geen 1000 euro

Ik vind dit mols. De drankjes overslaan   zelf 2 goede antwoorden geven en Dorien het foute antwoord.laten geven. Ze zullen wel overlegd hebben over de hoofdgerechten maar daar hebben we niets van gezien dat vind ik heel verdacht.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #69 Gepost op: 5-04-2020, 16:59:32 »
Trouwens vind ik complimenten voor de productie van deze opdracht nog wel op zijn plaats. En dan bedoel ik hoe het in beeld is gebracht. De opbouw is echt fantastisch.  ::ok::
Als de mol bij de fitness opdracht heeft gezeten was het zijn of haar doel denk ik vooral om niet de telefoon te vinden, dat was doorslaggevend voor het slagen van de opdracht. Christian verdenk ik ook niet meer.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2020, 17:01:26 door Reflektor »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #70 Gepost op: 28-10-2021, 21:21:15 »
Dus, ik ben op molvakantie door Griekenland waarbij we locaties zoeken en zelfs zover in onze geekness doordraaien dat we screenshots nabootsen op dezelfde plaatsen waar opdrachten waren.

Anyway, als afsluiter van de vakantie gingen we vandaag eten in het restaurant waar Dorien en Bart zoveel calorieën moesten eten. Blijkt die ober eigenlijk (of intussen?) de manager te zijn. We hadden screenshots bij om dingen te fotograferen en hij stond er ook op en vond het supergaaf zichzelf zo eens te zien en toonde het aan al zijn personeel! En uiteraard hebben we er vervolgens een selfie mee gemaakt!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #71 Gepost op: 10-11-2021, 23:55:46 »
 ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #72 Gepost op: 14-12-2021, 23:22:37 »
 ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 4] Opdracht 2 - Calorieën race
« Reactie #73 Gepost op: 16-12-2021, 17:33:32 »
 ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::