Auteur Topic: De Mol 2021  (gelezen 44094 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
De Mol 2021
« Gepost op: 26-04-2020, 23:21:31 »
Nu het bekend is dat de aanmeldingen weer open zijn (en alleen de eerste 5000 zijn er bij, dat klinkt zo weinig maar is al zo veel) leek het me leuk om alvast te discussiëren over het nieuwe seizoen.
Gaat het überhaupt op tijd af zijn? Waar willen ze nu heen?
Ik hoop op Amerika.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #1 Gepost op: 26-04-2020, 23:23:54 »
Er zijn al 5.000 inschrijvingen. Wat ik trouwens ten zeerste betreur.

1. Nu krijg je mensen die inschrijven door de 'hype'. Waarschijnlijk erg veel die niet het juiste type zijn
2. Door dit snel snel te laten doen sluit je een hele groep uit, die waarschijnlijk ook erg interessant was.
3. Die vragenlijst invullen is net cruciaal. Nu zullen velen dit gewoon heel erg snel ingevuld hebben en dat komt de selectie absoluut niet ten goede.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #2 Gepost op: 26-04-2020, 23:25:02 »
Hij is NU al vol lees ik. Ik ben het ergens wel eens met de reactie van Convans, maar ze zullen dit dan ook weer niet voor niets doen denk ik. En tussen 5000 mensen zullen ongetwijfeld toch weer 10 hele goeie zitten, dat komt wel goed.
EDIT: Ze hebben er juist rekening mee gehouden dat het snel vol zou zitten denk ik. En tussen die 5000 zullen de echt goeie wel weer extra hard opvallen denk ik.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2020, 23:26:38 door Reflektor »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #3 Gepost op: 26-04-2020, 23:25:57 »
Dan vergeet ik nog een belangrijk punt. Hoe gaan de meesten hun inschrijving geheim kunnen houden? Op deze manier lijkt het mij veel duidelijker wie ingeschreven is..

Ik vermoed dat ze hier eventueel nog op terugkomen..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2020, 23:27:03 »
Er zijn al 5.000 inschrijvingen. Wat ik trouwens ten zeerste betreur.

1. Nu krijg je mensen die inschrijven door de 'hype'. Waarschijnlijk erg veel die niet het juiste type zijn
2. Door dit snel snel te laten doen sluit je een hele groep uit, die waarschijnlijk ook erg interessant was.
3. Die vragenlijst invullen is net cruciaal. Nu zullen velen dit gewoon heel erg snel ingevuld hebben en dat komt de selectie absoluut niet ten goede.

Heb jij ooit afgelopen seizoenen een slechte groep gezien? ???

Jammer dat het al vol zit, had me graag ingeschreven. 2022 dan maar. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2020, 23:28:19 »
Ik bedoel dat als je gewoon 3 of 4 weken de tijd krijgt, je weldoordacht een inschrijving kan doen. Je kan rustig de vragenlijst invullen en zo kan de selectie beter gebeuren. Hoe kun je in godsnaam 100 vragen deftig invullen met deze tijdsdruk? Zo gaan ze de persoonlijkheden te weinig kennen en kan de groep eerder tegenvallen ja.. Ik vind het gevaarlijk

En dan lag de site ook nog eens plat? Tja..

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #6 Gepost op: 26-04-2020, 23:31:34 »
Ik bedoel dat als je gewoon 3 of 4 weken de tijd krijgt, je weldoordacht een inschrijving kan doen. Je kan rustig de vragenlijst invullen en zo kan de selectie beter gebeuren. Hoe kun je in godsnaam 100 vragen deftig invullen met deze tijdsdruk? Zo gaan ze de persoonlijkheden te weinig kennen en kan de groep eerder tegenvallen ja.. Ik vind het gevaarlijk

En dan lag de site ook nog eens plat? Tja..
Ik snap het, maar zoals ik al zei denk ik dat de makers hier wel rekening mee hebben gehouden. De 5000 aanmeldingen is dus met een reden, en de makers hebben dus al een idee nu hoe ze met die voorkennis mensen gaan selecteren.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #7 Gepost op: 27-04-2020, 01:01:39 »
Normaal ligt de opnameperiode in eind oktober - eind november als ik het goed heb. De vraag is maar hoe de wereld er tegen dan uitziet. Zolang er niet gevaccineerd kan worden blijft het maar afwachten of je wel veel kan reizen. Ik neem aan dat men crew en kandidaten zal testen voor vertrek, want ik kan me geen seizoen indenken waar kandidaten elkaar geen high 5 geven of een knuffel bij het slagen van een opdracht.

Ik hoop dat we volgend jaar half maart weer gewoon een nieuw seizoen hebben, maar ik vrees er toch voor dat het er eentje wordt ten vroegste voor het najaar van 2021.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #8 Gepost op: 27-04-2020, 01:09:48 »
Normaal ligt de opnameperiode in eind oktober - eind november als ik het goed heb. De vraag is maar hoe de wereld er tegen dan uitziet. Zolang er niet gevaccineerd kan worden blijft het maar afwachten of je wel veel kan reizen. Ik neem aan dat men crew en kandidaten zal testen voor vertrek, want ik kan me geen seizoen indenken waar kandidaten elkaar geen high 5 geven of een knuffel bij het slagen van een opdracht.

Ik hoop dat we volgend jaar half maart weer gewoon een nieuw seizoen hebben, maar ik vrees er toch voor dat het er eentje wordt ten vroegste voor het najaar van 2021.
Wat ik ergens geen probleem zou vinden. Tuurlijk zie ik morgen het liefst al een nieuw seizoen. Maar veiligheid is 100 keer belangrijker dan een programma, en als de makers iets meer tijd krijgen om aan het volgende seizoen te werken kan dat alleen maar positief zijn denk ik.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #9 Gepost op: 27-04-2020, 01:55:28 »
Wat ik ergens geen probleem zou vinden. Tuurlijk zie ik morgen het liefst al een nieuw seizoen. Maar veiligheid is 100 keer belangrijker dan een programma, en als de makers iets meer tijd krijgen om aan het volgende seizoen te werken kan dat alleen maar positief zijn denk ik.

Uiteraard. Ik zet mensenlevens ook voor mijn persoonlijk entertainment.  ;) Als ik echt nood heb aan een seizoen van de Mol, dan heb ik nog het eerste en het tweede seizoen uit Vlaanderen en tal van seizoenen uit Australië, VK en de VS om te zien.  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2021
« Reactie #10 Gepost op: 27-04-2020, 02:09:20 »
Uiteraard. Ik zet mensenlevens ook voor mijn persoonlijk entertainment.  ;)

 ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #11 Gepost op: 27-04-2020, 06:58:55 »
Vandaar dat ik geen formulier zag?
Heb jij ooit afgelopen seizoenen een slechte groep gezien? ???
Euhhhhh ... Dat is zo subjectief dat het wel een retorische vraag moet zijn.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 07:02:08 door molE13 »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #12 Gepost op: 27-04-2020, 08:13:02 »
Jammer dat het al volzet is, ik was van plan om mijn introductiefilmpje van vorig jaar vandaag opnieuw door te sturen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2021
« Reactie #13 Gepost op: 27-04-2020, 12:30:36 »
Al die 5.000 mensen hadden dus hun filmpje al klaarstaan en hebben in topsnelheid die vragenlijst ingevuld ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: De Mol 2021
« Reactie #14 Gepost op: 27-04-2020, 12:31:35 »
2016: Zuid-Amerika
2017: Afrika
2018: Noord-Amerika
2019: Azië
2020: Europa

Misschien gaan ze volgend jaar naar Oceanië, dan hebben ze alle continenten gehad.
Maar daar is niet veel meer dan Australië en Nieuw-Zeeland.

Als ze dit rijtje volgen gaan ze misschien weer naar Zuid-Amerika.

In dat geval zou ik graag Paraguay willen zien.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #15 Gepost op: 27-04-2020, 13:00:37 »
Ik hoop eigenlijk dat ze binnen Europa blijven, dat is perfect mogelijk.
Al is de keuze qua weeromstandigheden wel beperkt. Kroatië zou wel toplocaties kunnen geven.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #16 Gepost op: 27-04-2020, 14:21:05 »
Ik vind het jammer dat Antarctica altijd een beetje wordt vergeten. Al snap ik wel dat opdrachten met de lokale bevolking er wat bij horen. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2021
« Reactie #17 Gepost op: 27-04-2020, 14:34:16 »
Benieuwd of ze een hollander uitkiezen om mee te doen.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2021
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2020, 14:36:06 »
Benieuwd of ze een hollander uitkiezen om mee te doen.
Ben bang van niet, want tegen de tijd dat wij de aflevering af hadden kunnen kijken waren de inschrijvingen al vol ::rofl::
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #19 Gepost op: 27-04-2020, 14:40:04 »
Tenzij er nog een twist komt. Als je nu als 40 plusser je hebt kunnen inschrijven, heb je echt weinig concurrentie denk ik.

Leeftijdsgenoten van mij geraakten al niet binnen, terwijl ze net na de aflevering begonnen zijn.

Dus ik vrees voor de nog iets oudere generatie