Auteur Topic: De Mol 2021  (gelezen 44093 keer)

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #20 Gepost op: 27-04-2020, 14:49:02 »
Ben bang van niet, want tegen de tijd dat wij de aflevering af hadden kunnen kijken waren de inschrijvingen al vol ::rofl::

Ja, dit.
Zat na de aflevering instagram te doorscrollen: trof het videobericht van Gilles en moest denken aan de chat. Ik bezoek de vier.be site en zag de melding al verschijnen.

En dan nog: we zijn met wat: honderd molloten die deze serie hier bespreken? Wat is de kans uit 15000 inschrijvers zoals vorige reeksen, laat staan uit 5000 al was de aanmelding nog open dat er 1 Hollander de eindmeet haalt en het tot de laatste tien weet te geraken?

Verder vraag ik me af met covid19 hoe haalbaar najaar 2020 is. De crew is meester in het scouten van alles behalve toeristische locaties, maar ik denk dat vliegen er niet in zit tenzij je een eigen jet chartert. En nu kunnen ze na een grandioos Griekenland prima in Europa elders opnemen.

Denk Scandinavië, Kroatië, Moldavië (what's in a name :P) of iets dergelijks. Europa is groot genoeg en zat landen die een mooi contrast kunnen geven na Argentinië, Zuid Afrika, Mexico, Vietnam, Griekenland.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2021
« Reactie #21 Gepost op: 27-04-2020, 14:55:26 »
Ben bang van niet, want tegen de tijd dat wij de aflevering af hadden kunnen kijken waren de inschrijvingen al vol ::rofl::

Haha oh ja dat is waar  ::rofl::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #22 Gepost op: 27-04-2020, 15:14:10 »
Nogmaals bewezen dat er fantastische seizoenen opgenomen kunnen worden in Europa. Ik hoop al jaren dat er een Balkan WIDM/De Mol seizoen komt. Hopelijk volgend jaar.

Een combinatie van Bosnië-Herzegovina, Albanië en Servië zou niet gek zijn.

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #23 Gepost op: 27-04-2020, 15:24:27 »
Ik hoop al jaren dat er een Balkan WIDM/De Mol seizoen komt. Hopelijk volgend jaar.
Een combinatie van Bosnië-Herzegovina, Albanië en Servië zou niet gek zijn.

Voor ijzersterke reeksen hoef je Europa niet uit nee.

Of Slovenië, Slowakije, Hongarije. Letland/Litouwen/Estland. Allemaal relatief niet bepaald de toeristische landen in Europa al trekt de Vlaming/Nederlander overal naar toe.

Zo ontloop je toch Spanje/Portugal/Italië/Frankrijk als de meer toeristische landen. Al is Griekenland dat natuurlijk ook, dus zelfs in een volop toeristisch land weten ze om de toeristische hotspots heen te werken. Bedoel Athene en iets met Olympia kon moeilijk ontbreken, maar zelfs dan nog is het voor een aflevering of twee.

Kroatië lijkt me super, al is Dubrovnik natuurlijk daar de toeristische hotspot door Game of Thrones en Split. Maar zoals gezegd: mochten ze daar neerstrijken dan heb ik genoeg vertrouwen in de crew van de Mol om er goed mee om te springen zoals ze laten zien de afgelopen reeksen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #24 Gepost op: 27-04-2020, 15:29:50 »
Heb zelf een nauwe band met Hongarije en al verschillende keren gedacht dat het een prima molsetting zou kunnen zijn. Bijkomend voordeel, er valt geen touw te knopen aan de Hongaarse taal. Dat kan goed gebruikt worden in proeven met locals.
Het continentale klimaat kan wel zeer wisselvallig zijn wanneer ze de opnames maken. Zou in die 3 weken van mooie nazomer naar sneeuw en vriesweer kunnen gaan.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #25 Gepost op: 27-04-2020, 15:30:46 »
Ik ben vooral benieuwd naar de keuze voor een nieuwe mol. Er is al jaren geen oudere mol meer gekozen, dus dat zou ik persoonlijk zelf heel leuk vinden. Iemand boven de 50 mag dat ook wel eens doen toch?

Offline Uil

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #26 Gepost op: 27-04-2020, 16:27:02 »
Ik ben vooral benieuwd naar de keuze voor een nieuwe mol. Er is al jaren geen oudere mol meer gekozen, dus dat zou ik persoonlijk zelf heel leuk vinden. Iemand boven de 50 mag dat ook wel eens doen toch?

Bij deze al meteen meer verdacht volgend seizoen: oudere kandidaten :P

Was eigenlijk één van de redenen dat ik dacht dat Els of Laure misschien wel de Mol zou zijn, in de eerste paar afleveringen. Uiteindelijk is het dus tegenovergesteld en was het een hele jonge Mol.
Wat tegen hen spreekt is dat ik ze als kandidaten vrij bleekjes vond ten opzichte van de jonge kandidaten van dit jaar (die allemaal lang meegingen, behalve Gilles). Ga je voor leuke tv misschien als makers toch sneller voor 'jonge honden'.

Qua locatie zie ik het graag eigenlijk weer vrij dicht bij huis, ook omdat ik het onzin vind om belachelijk ver weg te gaan voor een goed tv-programma (vond ik al voor deze crisis). Voor goede opdrachten en leuke kandidaten (en wat mooie shots tussendoor) kun je ook gewoon in Europa zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #27 Gepost op: 27-04-2020, 16:35:26 »
Er waren maarliefst 30.000!!! Inschrijvingen gisterenavond.

Ze geven nu nog 5.000 extra personen de kans om zich in te schrijven. Degene die net te traag waren

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #28 Gepost op: 27-04-2020, 16:53:06 »
Er waren maarliefst 30.000!!! Inschrijvingen gisterenavond.

Ze geven nu nog 5.000 extra personen de kans om zich in te schrijven. Degene die net te traag waren

Waar lees je dat? Want op de site staat dat nog alles volzet is (maar ze controleren alles op dubbele inschrijvingen, onvolledige inschrijvingen,...)
klaar voor de strijd

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #29 Gepost op: 27-04-2020, 16:54:23 »
Er zouden blijkbaar verschillende mensen een e-mail hebben gehad. Mooi gebaar van de makers!
Maar even serieus: 30.000?  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #30 Gepost op: 27-04-2020, 16:55:05 »
Waar lees je dat? Want op de site staat dat nog alles volzet is (maar ze controleren alles op dubbele inschrijvingen, onvolledige inschrijvingen,...)

Iemand had zo’n mail gekregen dat hij een herkansing krijgt.

Vorig seizoen 14.000 op een maand, nu 30.000 op anderhalf uur

Ik dacht rustig mijn inzending eens goed te funderen, krijg ik de kans niet eens om me in te schrijven.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #31 Gepost op: 27-04-2020, 16:57:02 »
Ah jammer, dus geen kans op inschrijven voor mij

Nu ja, ik denk dat de mededeling van dat de eerste 5000 slechts meemochten veel deed.

Maar ik las vandaag dat Gilles zei dat ze dit doen omdat het altijd inschrijvingen teveel werd om goed te screenen. Ze verkozen deze keer 5000 om goed te screenen ipv 14.000 die ze maar half of zo konden doen.

(of er komt een twist aan, aan het begin van het seizoen)
klaar voor de strijd

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #32 Gepost op: 27-04-2020, 17:00:48 »

Ik dacht rustig mijn inzending eens goed te funderen, krijg ik de kans niet eens om me in te schrijven.

Das wel straf ja amai.

Ik had het eerlijker gevonden als je de inschrijvingen een week laat lopen oid dan krap 2/3 uur. Natuurlijk begrijp ik wel waarom ze terug gaan naar max 5000 (las in het mediatopic dat Gilles meer tijd wil kunnen besteden om eenieder die zich inschrijft beter te kunnen bestuderen) maar ze hadden voor mij part ook een online test en eliminate kunnen lanceren met een test vol vragen over de laatste reeksen.

Degene die hieruit bij de laatste 5000 zit mag zich inschrijven oid en krijgt er zeg twee weken de tijd voor. Kan me ook niet voorstellen dat de 5000 aanmeldingen zo uitgebreid de vragenlijst te zullen hebben ingevuld en het filmpje/foto zou al klaar moeten staan..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #33 Gepost op: 27-04-2020, 17:10:47 »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Mol 2021
« Reactie #34 Gepost op: 27-04-2020, 18:07:07 »
jammer, want wilde me graag inschrijven maar 30.000 ::oink:: denk dat er ook best veel Nederlanders bij zitten. volgend jaar beter. maar ben wel benieuwd welk land ik denk ook iets in europa ofziets
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #35 Gepost op: 27-04-2020, 18:09:43 »
jammer, want wilde me graag inschrijven maar 30.000 ::oink:: denk dat er ook best veel Nederlanders bij zitten. volgend jaar beter. maar ben wel benieuwd welk land ik denk ook iets in europa ofziets

De kans dat er een Nederlander bij zit, lijkt me wel heel erg klein  :P

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: De Mol 2021
« Reactie #36 Gepost op: 27-04-2020, 20:06:01 »
De kans dat er een Nederlander bij zit, lijkt me wel heel erg klein  :P

Ja, die waren sowieso al te laat geweest.  :P
Wel jammer hoor.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #37 Gepost op: 27-04-2020, 20:18:14 »
Ontzettend jammer. Was al lange tijd aan het zeggen dat ik me dit jaar ging inschrijven en ging het deftig doen en er mijn tijd voor nemen. Gisteren wegens omstandigheden een uur later uitgesteld naar de finale gekeken en eigenlijk was ik toen al te laat om me in te schrijven. Ik snap waarom ze het doen, maar het blijft jammer.
Volgend jaar beter een nieuwe kans (hopelijk) en dan mogen ze zeker zijn dat ik al aan mijn pc klaar zit ::jaja::  ::rofl::.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #38 Gepost op: 27-04-2020, 20:19:26 »
Ontzettend jammer. Was al lange tijd aan het zeggen dat ik me dit jaar ging inschrijven en ging het deftig doen en er mijn tijd voor nemen. Gisteren wegens omstandigheden een uur later uitgesteld naar de finale gekeken en eigenlijk was ik toen al te laat om me in te schrijven. Ik snap waarom ze het doen, maar het blijft jammer.
Volgend jaar beter een nieuwe kans (hopelijk) en dan mogen ze zeker zijn dat ik al aan mijn pc klaar zit ::jaja::  ::rofl::.

Ik denk dat volgend jaar iedereen de site zit te refreshen tijdens de finale-aflevering. Filmpje gemaakt en al enkele vragen voorbereid  ::rofl::

Ik zag dat de website wat blokkeerde en dacht ik doe het wel na middernacht als het iets rustiger is, maarja helaas

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: De Mol 2021
« Reactie #39 Gepost op: 27-04-2020, 20:21:13 »
Ja, ik vrees ook dat we een interessante groep zullen missen hierbij.
Je mag er vanuit gaan dat de mol 2021 vol impulsieve mensen zal zitten.

Enigszins mss wel te begrijpen dat ze er een limiet op zetten, want ik vermoed dat dit echt een huzarenstuk moet zijn om allemaal te bekijken en beoordelen.

Maar ja, ze hadden het mss anders moeten doen.
Mss moeten ze een soort persoonlijkheidstest invoeren die door de computer wordt gefilterd tot bv 10000 kandidaten?

Qua locatie.
Ik vind dat Japan een absolute must is om nog eens te doen. Rijkdom aan cultuur, mooie mix tussen geschiedenis (bv samurai) en het furistische.
Daarbij ook prachtige landschappen, eilanden... Hopelijk één van de volgende. (Die waar ik geselecteerd voor ben -dan wel eerst kunnen inschrijven natuurlijk  ::rofl::)
#HetIsTochWaarZeker!?