De kwaliteit van de inhoud van dit topic staat omgekeerd evenredig met de kwaliteit van de edits van widm dit seizoen is mijn mening
De echt enige spoiler tot nu toe is dat Nikkie er bij de Tonnenopdracht bij was -instagrampost in maart.
Hulde voor de makers, veel geleerd van China. In Toscane/Pisa/Florence filmen en dit is het enige wat is gelekt vind ik knap.
Precies
Ik ben uitgegaan van de vooruitblik die we iedere week aan het eind van de aflevering zien en
die klopt tot nog toe exact met de volgorde van de opdrachten in de volgende aflevering. In de laatste vooruitblik zien we tonnen-trein/mijn- bakjes/spiegels. De promo's hebben een ander doel nl. kijkers trekken, de volgorde hoeft niet te kloppen.
Zoals ik al eerder aangaf vind ik de opdracht in de abdij ook een waardige afsluiter van dit seizoen. Daarnaast is nergens bekend hoe de finale en de laatste aflevering er uit zien. In China eindigde het ook met 4 kandidaten, er zijn nu 2 afleveringen minder dus waarom nu niet weer met 4 eindigen?
Nikkie en Tygo zeiden beiden in de finale te zitten, dat hebben ze denk ik niet zelf verzonnen.
Verder heb ik in het verleden opnameschema's proberen bij te houden mede aan de hand van kleding en toen bleek dat de volgorde van kleding en opdrachten in de aflevering niet altijd met elkaar correspondeerde.
Kortom we weten alleen dat Nikkie bij de opdracht met de tonnen zal zijn.
De speculatie is ontstaan omdat we bij de tonnen en trein opdracht geen kandidaten in beeld zien.