Stuk voor stuk:
Ik deed een beetje tegendraads tegen Nikkie. Dat viel nogal op, oeps. Maar goed, die groep maakte zelf al alle fouten, dus ik hoefde weer niks te doen. Natuurlijk wist ik wat de oplossing was. Ik heb de verwarring met puzzelstuk 4 lekker aangedikt waarna de verwarring compleet was ha ha., mochten de kandidaten alsnog op goede ideeën komen dan waren er nog genoeg twijfelmomenten bij 5 en 6 want die pasten ook niet aan elkaar. En Nikkie tja ik vraag me af of ze me aan het uittesten was, ze heeft me op.de korrel....
Route Beschrijving:
Ja, ik zat in de bijrijdersstoel, dus ik had op zich niet direct invloed op ons rijden. Wij hadden aanwijzingen voor de rode wagen, dus eigenlijk had ik niet zoveel kunnen doen hier. Mijn opdracht was niet op tijd binnenkomen, is gelukt toch. Weg 1500.euro.
Onvoorspelbaar:
Maar na zoveel opdrachten komt eindelijk mijn moment om te shinen als Mol! Let op want ik ben voor een geldzakje gaan staan, zodat Patrick het de eerste keer niet zou zien! Ik ga hiermee echt de molboeken in, naast het befaamde krijtje van Anne-Marie. Geldzakjes weggooien durfde ik echter niet hoor, dat is me te eng in het bijzijn van een kandidaat die totaal niet op mij zit. Het was mijn taak om te vertragen zodat.de 1000 euro in Napoleons huis verderop niet gevonden werd, is mooi gelukt toch en oh ja er.mist ook nog 100 uit het theater. Ha ha
Hopelijk hebben jullie genoten.