Ik was blij in afl 1 om Tygo weer terug te zien, vond het 1 van de leukste kandidaten die er afgelopen 20 jaar geweest zijn, maar moet daar toch wat op terugkomen want hij maakt het me een stuk moeilijker dan in zijn eigen seizoen
In zijn eigen seizoen was het me vrij snel duidelijk dat hij tijdens opdrachten wel de mol speelde maar het niet was, dit seizoen vind ik hem maar moeilijk te peilen.
Wat me het meeste tegenstaat is dat zijn woorden en lichaamstaal vaak niet met elkaar overeen komen. Hij blijft me te vaak voor zijn persoonlijkheid op de achtergrond, pakt wel zn momenten, maar lijkt ze zorgvuldig te kiezen. Hij is fanatiek in opdrachten maar brengt weinig geld binnen en probeert constant andere spelers verdacht te maken. Dit alles schreeuwt mol bij mij.
Alleen als ik dan kijk naar zijn posities binnen opdrachten en mogelijke molacties, blijft het lijstje wel heel klein. Hij was niet in het dorp bij de luiken, was aan het schilderen ipv in het museum en nu weer in de heli ipv op roadtrip.