Idd heerlijke vent! Wat heb ik genoten van deze jongen ;-) Wat een enthousiasme en openheid!
Ben ik overigens de enige, die de neiging heeft zijn haar eens lekker uit te borstelen?
Toch, ik houdt me eigenwijs vast aan mijn eigen gevoel waarin Tygo het wel moet zijn. De afleveringstitel deja vu en opbouw van de aflevering die gelijk is aan Tygo zijn laatste aflevering in zijn eerste seizoen geven me toch nog iets om stug te blijven volhouden (maar vraag me niet om het handschriftendebacle te verklaren )
Ik vind eigenlijk ook alles nog steeds naar Tygo wijzen, behalve het handschrift van de mol en Peggy's exit
De link naar Tygo's vorige seizoen idd, maar ook gewoon z'n lichaamstaal (was voor mij zaterdag de bevestiging dat ik goed zat... vooral bij de executie) en mollerig gedrag.
Nikkie verder de Jeroen-tunnel indouwen met 'Wat een show' ...maar daarna zelf doodleuk op haar inzetten bij de finaletest
Dat soort dingetjes, maar ook het trollen en manipuleren bij de opdrachten zelf. Ik geloof er (nog) niet in, maar je kan me wegbrengen als ze staks net doen alsof Tygo het is en het toch gewoon Jeroen blijkt te zijn
De hints naar Jeroen waren voor mij trouwens nooit doorslaggevend. Tuurlijk bewust erin gestopt, maar veel te veel wmb. Leuk voor de speurders, maar na de 10e sluitende hint wist ik het wel