Afkomstig van wieisdemol.nl:
Kandidaat 6
“Ik ben goed in verwarring zaaien.” Lees het anonieme interview met deze kandidaat.
Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?
Yessssssss!!!
Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?Ik heb me het hele spel van voren naar achteren nog eens uit laten leggen: kansberekening, verdeling mannelijke en vrouwelijke kandidaten... Alles om een vroeg vertrek in de kiem te smoren.
Wat ga jij anders doen?Nóg beter mn mollenradar aanzetten, achterover leunen en observeren wie er saboteert.
Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?Daar verheugde ik me enorm op en ik hoopte op een aantal specifieke kandidaten!
Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?Zo'n heerlijke laseropdracht, daar verheugde ik me op. Een laseropdracht met een paar verborgen jokers om stiekem in je broekzak te laten verdwijnen. Ik hoopte niet op abseil-achtige bungyjump-zipline-opdrachten, want ik krijg al hartkloppingen als ik daaraan denk.
Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?Deductie, wegstrepen, de feiten bekijken en daarna pas mijn gevoel.
Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?Door zo weinig mogelijk te laten blijken dat ik ‘m op het spoor ben. Maar ondertussen weet deze inspector gadget wel beter.
Waarom zou jij een goede Mol zijn?Ik ben goed in verwarring zaaien en ik kan goed mijn mond houden als andere mensen heel veel praten, waardoor de verdenking al snel bij anderen ligt.