Ik vind het pakken een joker ook niet per se verdacht, misschien zelfs het tegenovergestelde. Want voor mooie televisie is het alleen maar mooier als er meer mensen in de val trappen. Dus het zou zomaar kunnen dat ze de Mol inzetten om dit komische effect te versterken
Ik vind het pakken van een joker an sich ook niet verdacht, alleen wel van iemand die op zo’n nare wijze 2 keer als eerste naar huis moest. Dan kan ik me voorstellen dat je koste wat kost wil voorkomen dat je weer als eerste afvalt en dus in een roes voor die vrijstelling gaat.
Misschien is hij echt zo koelbloedig en heeft hij dit spel slim gespeeld, maar dan heb ik hem inderdaad onderschat. Ik ben benieuwd hoe hij zich met opdrachten gaat gedragen, of hij dan ook koelbloedig en doordacht overkomt.
En wat betreft het komische effect had ik nu juist het tegenovergestelde. Ik had van deze kandidaten wel iets meer verwacht dan dat 8 van de 10 in de val zouden trappen.
Stel Ron is de mol dan is zijn positie als laatste ideaal om hem te laten doen wat het best in het plaatje past en dat was in dit geval, naar mijn mening, het pakken van de joker.