Blijf bij Horace als mol, ook na afl 2.
Horace is weer eens super fanatiek ogenschijnlijk tijdens de lasergame opdracht, maar sleept de kist ook ver vooruit, waardoor het lastig is voor deelnemers na hem om geld of jokers erin veilig te stellen. Pakt geld (waaronder het mingeld, ben ik van overtuigd) en roept dit duidelijk naar de andere deelnemers (wat is 'ie goed bezig he?) maar je ziet hem vervolgens niet al die biljetten daadwerkelijk in die kist stoppen. Het geld dat hij de vorige aflevering uit het (omdraai)kistje haalde is volgens mij ook nog niet bij de groepspot terecht gekomen.. Horace was ook zo fanatiek met het schieten, wellicht schoot hij Tygo zelfs af, zoals Rob in Moltalk opperde.
Bij opdr. 3 leek hij zo onoprecht te stuntelen. Leek me een beetje een toneelstukje.
En bij opdr. 1 leek hij de boel voort te stuwen, wat niet goed uitpakte voor de groepen met het halverings-eindpunt. En als Patrick aankondigt voor 1500 euro te kiezen ipv een zwarte vrijstelling, kijkt Horace als enige somber
Verder wordt hij niet heel erg verdacht in beeld gebracht voor mn gevoel en ligt 'ie heel goed in de groep.