Hier is het interview van Ellie. Wellicht kunnnen we daar nog wel wat overeenkomende quotes uit halen.
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/ellie-lust-en-taeke-taekema-stellen-zich-voor/De vraag waarom Ellie een geschikte mol zou zijn in het filmpje komt overeen met het molboekje!
Ik ben eerlijk gezegd redelijk zeker van de volgende mensen op de foto, nu nog de juiste molboekjes-interviews erbij vinden...
-Ron Boszhard (S18)
-Peggy Vrijens (S6)
-Nadja Hüpscher (S7)
-Nikkie de Jager (S19)
-
(ik blijf hier Patrick Martens in zien maar dat kan blijkbaar niet)
-Ellie Lust (S16)
-Sigrid ten Napel (S17)
-Tygo Gernandt (S14)
-Daniël Boissevain (S13)
-Horace Cohen (S11)
Misschien door een overgebleven interview op te speuren kunnen we weer verder komen met de laatste naam eventueel. Zou dan een man zijn uit seizoen 5, 8, 9, 10, 12, 15 of 20 (of één van de onbekende seizoenen maar lijkt me niet).
5: Marc-Marie Huijbregts, Sander de Heer, Gijs Staverman, Jim de Groot, Roeland Fernhout
8: Dennis Weening, Edo Brunner, Patrick Martens, Joris Linssen, Coen Swijnenberg
9: Jon van Eerd, Dennis Storm, Rick Engelkes, Sebastiaan Labrie, Hans Schiffers
10: Frits Sissing, Erik van der Hoff, Arjen Lubach, Manuel Venderbos, Tim Akkerman
12: Tim Kamps, William Spaaij, Frits Huffnagel, Maarten van der Weijden, Dio Braaf
15: Rik van de Westelaken, Chris Zegers, Viktor Brand, Ajouad El Miloudi, Pieter Derks
20: Rob Dekay, Buddy Vedder, Nathan Rutjes, Claes Iversen, Johan Goossens