Hmmm op een gegeven moment ga je ook gewoon denken dat ie bijv ook op hoofd 5 past oid maar hij viel er redelijk netjes op moest ik zeggen bij het painten.
Maargoed een definitief gokje dan, van links naar rechts op basis van de silhouette foto.
1. Ron Boszhard S18 100%
2. Peggy Vrijens S6 100%
3. Nadja Hupscher S7 (ondanks dat iemand hier goede argumenten heeft waarom niet, uitspraken verleden over WIDM, zieke man, maar de lengte op de silhouette, en enkele likes en rare red flags op de socials gok ik toch hier op)
4. Nikkie de Jager S19 100%
5. Horace Cohen S11 (omdat ik denk dat 10 te lang is of hij moet echt veel meer naar voren staan dan de rest op de foto)
6.Ellie Lust S16 Google haar foto's en kijk heel goed naar de oren en leg het naast de silhouette, dat bij vooraanzicht foto's het ene oor wat meer opvalt en die ander bijna in een silhouette niet zichtbaar zou zijn zoals op die silhouette foto
7. Sigrid ten Napel S17
8. Tygo Gernandt S14
9. William Spaaij S12 en (de oren van Daniel Boissevain kan ik er gewoon niet inzien)
10. Sebastiaan Labrie S9 (Of Horace maar zie reactie 5)
Ook een mooi gemengd gezelschap qua seizoenen. Vijf van 2006-2012 en vijf 2013-2019.