Ook dit jaar zijn we er weer bij met funstuff! Want: verraad, list en bedrog, niemand kunnen vertrouwen behalve jezelf, onzekerheid over wat er komen gaat, afscheid nemen van nieuwe vrienden, alwéér niet de Mol ontmaskeren... WIDM is een hard spel! Een beetje fun is dus zeker welkom in deze droeve tijden. En daarvoor moet je op RN zijn, want wij hebben veel stuff die fun is. Verzin bijvoorbeeld een hilarische oneliner in het onderschriftenspel, bewonder de vriendliefjes of beantwoord een quizvraag juist en stel zelf de volgende vraag!
Aan al dat leuks voegen we ook dit jaar weer een puzzeltopic toe. Hier verschijnt elke zondag- en woensdagavond rond 20u00 een puzzel (soms wijkt dat tijdstip iets af, we proberen op voorhand een richttijd te geven). Het concept blijft hetzelfde als de vorige editie: je kunt je oplossing pm-en naar degene die de puzzel online heeft gezet (
D*N of
putyourHANSup!) totdat de volgende puzzel online staat. Is je oplossing correct, dan krijg je punten voor het klassement! Daarbij geldt: hoe sneller je bent, hoe meer je kunt verdienen.
1e: 14 punten
2e: 12 punten
3e: 10 punten
4e: 8 punten
5e: 7 punten
6e: 6 punten
7e: 5 punten
8e: 4 punten
9e: 3 punten
10e: 2 punten
11e en verder: 1 punt
Wie aan het eind van de reeks de meeste punten bij elkaar heeft gesprokkeld, verdient een plekje in onze
Hall of Fame! Brtdm staat daar te pronken op zijn troon na zijn winst begin dit jaar. Blijft hij daar ook nu zitten of neemt straks een andere forummer naast hem plaats? We gaan het zien.
Iedereen veel succes en plezier bij het puzzelen!
Einduitslag:
1. michael90 159 punten
2. Rinusoide 123 punten
3. monkeysuncle 119 punten
4. Susdus 98 punten
5. ViWiRu 80 punten
6. Enigma TV 45 punten
7. Vieffan 37 punten
8. Brtdm 27 punten
9. Marloezzel 25 punten
10. Hautoa 23 punten
11. Tarbozan 21 punten
12. mrchipie 9 punten
13. MollenvangR-Art 6 punten
14. Ricardo 3 punten
Bram0546 3 punten
Nu zondag post ik hier de eerste puzzel! Ik ben bij vrienden dan, maar ik probeer 'm rond 20u00 online te gooien.