1. Peggy - Als ze met zo'n dikke voorsprong uit m'n taart naar voren komt, zeg ik: never change a winning team. Ze is actrice, een ietwat grijze muis tot nu toe maar wel de typische Mol. Maar dat ze zó verdacht wordt, ook door het doorsnee publiek baart me wel een beetje zorgen...
2. Nikkie - Als geniale outsider. Ze zou het briljant kunnen spelen, dus wie weet doet ze het ook wel. Vooral ook interessant omdat naar haar de sterkste hints worden gevonden.
3. Ellie - Is Ellie Lust. Molt best aardig dus ik hou bij haar nog even een oogje in het zeil.
4. Jeroen - Ik vind het moeilijk om hem als potentiële Mol los te laten (een typische goedlachse allemansvriend), maar echt harde Molacties zie ik niet. Harde kandidatenacties trouwens ook niet.
5. Ron - Het zou geweldig zijn, maar hij houdt zich wel heel afwezig op cruciale momenten wanneer er dingen besloten worden.
6. Tygo - Waarom staat Tygo zo laag? Hier ga ik spijt van krijgen. Maar ik vind hem iets te losbandig en vooral het moment waarin hij Patrick op de stoel met de vrijstelling wil zetten vind ik hem te sturend voor een Mol.
7. Patrick - De enige die ik echt afstreep. Er moet wel een flinke veiling komen wil ik hem die 1500 euro vergeven
8. Horace - voor het geval hij toch terug komt.