Ik heb wel wat probleempjes gekregen met Nikkie maar blijf bij haar als mol.
Een van de dingen is dat ze nu al zo prominent leidt landelijk in de polls. Maar OK.
Het voornaamste is wat Susan in moltalk zei: de mol moet wel invloed hebben op het geld in dit overkoepelende spel. Ik ga ervan uit dat ze dit nog gaat krijgen. Tygo en Nikkie gaan niet zowat 2 uitzendingen lang beiden buiten spel staan. De vorige autootjes opdracht was ook al afgekapt. Het is niet 2 weken lang helikoptertje vliegen alleen.
Er moet dus een meestertruc van de mol volgen hier, want ze lijkt alles bewust te doen met als eerste aankomen om een envelop te pakken.
Dat ze met Tygo in een team komt is op zich logisch, want ze wil iemand een vrijstelling geven die haar niet verdenkt. Maar zo vloeiend ging dat niet, ze koos eerst een ander, ik moet dat nog nazien.
Ook is het gek dat ze bij die rotonde die weg ervoor rechts niet aanhield. Ze wil toch bij de helikopter aankomen? En wat zegt ze nou over een dier gevonden hebben?
Hmmmm nou ja, alles moet blijken uit hoe deze opdracht nu precies in elkaar steekt want het ziet er nogal dommig uit. Die ferry gaat toch alleen maar om 1 tijd, in de ochtend, dus het maakte geen bal uit allemaal wat de rest in die wagen deed. Het komt er pas op aan als ze daar zijn, en Nikkie en Tygo hebben ook een dag om voor te bereiden op Elba.
Ik denk dat Tygo de vrijstelling pakt en Nikkie geld uit de pot gaat toveren. Er hangt veel van af. De mol kan hier zijn positie perfect kiezen. Ik vind het logisch zoals in Moltalk ook gezegd werd dat de mol voor een pracht vlucht gaat: de helikopter. Maar wat volgt?
Nikkie was wel zeer opgelegd de mol in de stukken opdracht, was nogal over the top. Ze kwamen immers toch maar tot de eerste regel, verder niet. Maar ik ga ook zeker niet terug naar Ron, die uit eigen initiatief nu een bondje aanzocht, dan nog eerder Tygo