Oké mijn twee vreesmollen blijven over maar het is niet anders.....Een mol die niks doet en erbij staat, of een mol die niet opvalt in de groep en weinig jeu brengt. Leuke persoonlijkheden hoor, begrijp me niet verkeerd, maar niet mijn gewenste mol kandidaat.
Ik zou het btw echt heel erg vinden als Nikkie het is, en Rick als regisseur zelf zo’n grote spoiler heeft weggegeven. Dat lijkt me bijna onmogelijk met zoveel voorzichtigheid. Een foto zelf posten met de mol dat zou toch echt not done zijn imho.
Enfin, we gaan het zien! Jeroen die weinig sturend is, en geen invloed lijkt uit te oefenen in eerste 4 afleveringen, actief bondjes aangaat met kandidaten, zo’n gescheurd briefje alsnog inlevert, met kist over streep komt und so weiter....of Nikkie die echt werkelijk overal buitenspel staat, een beetje kijkt, niks doet, lacht, zelfs 1,5 aflevering helemaal buitenspel waar ze zelfs daar presteert te kijken naar hoe tygo bezig is. De spiegels etc vind ik dan wel weer bij haar passen qua hints, maar verder zie ik weinig hierin.
Pfffff omdat het wat mij betreft zo’n slechte mol lijkt, in beide gevallen, kan ik niet kiezen. Ik weet het, eerst afwachten, dan oordelen en mening vormen. Maar zie het gewoon niet nu qua briljante acties. Hoop echt op een verrassing, van Jeroen in dat geval...