Ik denk dat ik hieruit kan opmaken dat jij ook Nikkie en Jeroen in de finale ziet komen.
Als Peggy en Tygo allebei op de verkeerde zitten bij de volgende test moeten we weer kijken naar wie zijn onbewust nog meer meegenomen hebben.
Ja we zitten volledig op dezelfde lijn. Net als Ron en Patrick, die bleven natuurlijk op dezelfde lijn waar ze al vanaf het begin op zaten, dus dat betekent dat Nikkie en Peggy als mol niet meer kunnen.
Neem even die testvraag waarover nu wat te doen is (1/20), een ingewikkelde vraag over duo's waarbij het ene duo waarin de mol zat dan juist NIET aangewezen moest worden, maar het andere duo. Ik kan goed begrijpen dat bij ingewikkelde vragen Ron gewoon denkt: maar wat invullen! Heb je het 'fout' dan heet dat nog een stukje spreiding. Perfect in het geval mensen de test allemaal zo slecht maken.
Wat het geval was. Want dat had Rik verteld. Dan gaat het enkel en alleen om de tijd. Ron kon vermoeden dat iedereen fout zat, dan ga je niet heel lang zitten tusen op 1 van die 20 vragen, je klikt maar wat aan wat erop lijkt. Het kan net die ene spreidingsvraag zijn die je redt, en anders win je op tijd. Ik zie er alleen maar bonus in dat Ron deze vraag fout beantwoord.
Nikkie en Jeroen dus in de finale, maar ik denk met Tygo. Jij denkt met Peggy. We zullen zien, maar ik zie dat ze de laatste afleveringen al uitgesloten wordt in het script, het lijkt er echt op dat het draaiboek haar er op dit punt laat uitvliegen.