Zag ik Nikkie bij het voorbij lopen van de gouden stenen nou even subtiel opzij kijken?
Als je een kandidaat bent, dan is laten zien dat jij als één van de weinigen wel een zeer belangrijk paaltje ziet, wat minder handig omdat je jezelf een stuk minder verdacht maakt voor je medespelers. Als Mol is het wel fijn om jezelf minder verdacht te maken, maar tegen welke prijs wil je dit doen?
Nu we in het achterhoofd proberen te houden dat voor de Mol waarschijnlijk het lopen zelf (en het eindpunt) het belangrijkste is, en na het vele getreuzel al van de groep van vijf, doorlopen sowieso het beste is? Met deze puzzel weet ik nog steeds niet wie nou precies het meest verdacht is van deze groep
Peggy is op de beste manier er het minst verdacht uitgekomen, dan heb je bij mij pluspuntjes
Jeroen traineert de zaak wel, maar wat mij betreft net niet te veel en dat hij er goed mee kan weg komen. Nikkie op deze manier heel erg in de kijker (of het moet het algehele beeld dienen). Tygo vooral gefrustreerd? Of stiekem lachend in zijn vuistje omdat hij eigenlijk niets hoeft te doen om het toch wel fout te laten lopen?