Ik heb een overzicht gemaakt wat iedere groep met iedere foto had kunnen verdienen. Alleen van de groep van Peggy, Tygo en Ellie heb ik niet alle bedragen kunnen zien, dus het zou helpen als iemand die kan aanvullen.
| Nikkie en Ron | Peggy, Tygo en Ellie | Patrick en Jeroen | Gefotografeerd door |
beeld van naakte man | 50 | 50 | 50 | Patrick en Jeroen |
carousel | 50 | ? waarschijnlijk 100 | 50 | Patrick en Jeroen |
brug/huizen over water | 100 | ? | 100 | Patrick en Jeroen |
dak met gat | 100 | ? | 50 | niet |
Pinokkio | 50 | 100 | 50 | Peggy, Tygo en Ellie |
gebouw met vlaggen | 250 | 50 | 250 | Peggy, Tygo en Ellie |
beeld van zwijn | 100 | 50 | 50 | Nikkie en Ron |
plaquette Dante | 50 | 250 | 100 | Peggy, Tygo en Ellie |
gebouw met bogen | 100 | ? | 100 | niet |
kathedraal | 50 | ? | 100 | Patrick en Jeroen |
All'Antico Vinaio | 50 | ? | 100 | niet |
Voor het overzicht: Peggy, Tygo en Ellie begonnen bij de kiosk voor het Palazzo Pitti, Nikkie en Ron op het Piazza Santa Croce en Patrick en Jeroen op het Piazza della Signoria.
Even uit mijn hoofd de locaties van de foto's in jouw overzicht:
- naakte man = David van Michelangelo (replica), voor het Palazzo Vecchio. Op het plein waar Patrick en Jeroen starten.
- Caroussel = Piazza della Repubblica, vlakbij Patrick en Jeroen
- brug = Ponte Vecchio, tussen P&J en PT & E (maar gefotografeerd vanuit Oltrarno, dus de kant van PT & E
- dak met gat = binnenkant van cupola van de Duomo
- Pinocchio in de Borgo dei Greci = vlakbij N&R, maar ze gingen naar de winkel in de Via della Condotta, verder weg
- gebouw met vlaggen = Palazzo Pitti. Pal waar PT&E begonnen. N&R gingen hiernaar op zoek maar werden verkeerd geïnformeerd door een vrouw die beweerde dat het het Uffizi was. Dat is raar, ziet er heel anders uit. Ron had al een opdracht gedaan in het Uffizi en kon dus weten dat dat er heel anders uitziet. Aan de andere kant is hij daarvoor waarschijnlijk gewoon te verward. Het is maar goed dat PT&E een foto maakten, want dit was een behoorlijke wandeling voor Nikkie en die had vervolgens geen andere locatie kunnen bereiken binnen de tijd.
- beeld van zwijn = Il Porcellino, bij de Mercato Nuovo. Heel dichtbij P&R.
- plaquette Dante = Standbeeld van Dante op het Piazza Santa Croce. Pal voor de neus van Ron en Nikkie. Tygo beweerde ten onrechte dat dit op het Piazza della Signoria was (waar P&J startten). Uiteindelijk wisten ze het wel te bereiken.
- kathedraal = Duomo, vlakbij P&J. Die gingen er wel met een kleine omweg heen. Ze hoefden alleen maar rechtdoor te lopen toen die man ze wees, maar volgens mij liepen ze een blokje om over het Piazza della Repubblica.
- gebouw met bogen --> moet even terugkijken wat je bedoelt
- All'Antico Vinaio --> in de via dei Neri, tussen P&J en N&R, maar iets dichterbij P&J.
Alledrie de groepjes hadden vanaf hun beginplaats direct zicht op 1 van de locaties. Alleen Ron en Nikkie hadden dat niet door (Dante). P&J hadden de meeste en makkelijkste foto's dichtbij. Wel apart dat ze meer geld konden krijgen voor de buitenkant van de Duomo dan de binnenkant.