Jeroen was hier weer samen met Patrick, dat maakte het denk ik zeer moeilijk om te mollen. Jeroen nam de leiding door replica van de David op het plein voor maar 50 euro te fotograferen. Samen met Patrick een veilige keuze door de Duomo te doen, had misschien iets meer tijd gerekt mogen worden. Helaas komen ze de draaimolen ook tegen, niet onderuit te komen. Dan wil Patrick graag naar de brug die hij gisteren gezien heeft, dat is eens pech hebben. Jeroen probeert nog tijd te rekken en ze zijn gelukkig op de verkeerde oever, maar Patrick zet door. Had Jeroen het er niet op moeten wagen door voor het verkeerde perspectief te gaan? Of misschien enige tijd proberen om dan tot de conclusie te komen dat het niet klopt. Naja, die 100 euro had ook niet gigantisch veel uitgemaakt. Door andere ansichtkaarten te kiezen had hij zich denk ik verdacht gemaakt, en erg de leiding nemen was niet zijn stijl.
Eigenlijk vooral door het gedoe van alle anderen, was dit voor mij juist een streepje erbij voor Jeroen