Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
WAUW! Ik hoopte op een top 10-positie, maar dit is helemaal geweldig! Dankjewel voor al het werk, Wouter.
DE EINDSTAND VAN DE MOL VIER 2021 POOL!De laatste aflevering zit erop, de pool is gedaan en de uitslag is bekendDe winnaar is Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Tunnelgraver met 516 puntenDe tweede plaats is voor Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Nick_Theunis met 493 puntenDe derde plaats is voor Spoiler (klik om te tonen/verbergen)miepmandarijn met 489 punten.Wil je weten waar jij staat, klik dan >>>HIER<<<!
WAUW!
AUW! Ik voel me een beetje als die winnares van die Miss-verkiezingen waarbij de kroon na een paar minuten ruw van haar hoofd werd gerukt... Maar goed, die had daarna niets meer en ik heb tenminste nog zilver. En de kans om me toch nog ooit eens te verbeteren. Gefeliciteerd Nick!
Misschien mis ik iets, maar zouden de toebedeelde punten voor aflevering 2 niet hoger moeten zijn? Dus Sven 35 ipv 20 punten, Annelotte 37 ipv 22 punten en Lennart 45 ipv 40?
Tunnelgraver staat op nummer 2 toch als je de rangschikking bekijkt.En Nick Theunis op 1.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
407 gasten en 0 vaste bezoekers