Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik wil 't niet eens meer weten.
Het valt mee hoor; je laat ruim 300 deelnemers achter je.Zelf heb ik Jan-Willem uit mijn finale 3 gegooid en er Sofie voor in de plaats gezet. Winnaar Susan en Mol Freek staan in cement gegoten. (En als dat uitkomt mag Susan heel blij zijn met het bondje met Freek dat ze zo laat sloot.)
Ik heb juist Susan als verliezer en Sofie als winnaar, alhoewel ik nu begin te twijfelen. Wat is jouw motivatie om Susan als winnares in te vullen?
Als Susan niet de Mol is moet er dus een moment geweest zijn dat ze Freek verdacht. Ik denk dat ze Freek nooit helemaal uitgevlakt heeft en dat haar verbondje de overwinning op gaat leveren. (Grotendeels een gok dus. )
Ik heb voor aflevering 3 het als volgt ingevuld: Freek als mol, Suus als winnaar en Sofie als verliezend finalist. Voor de overige afleveringen heb ik stug ingezet op Suus als mol, Freek als winnaar en Sofie als verliezend finalist. Op zichzelf zou ik nog twee afleveringen alles op Freek als mol kunnen inzetten, maar daarmee beperk ik het verlies allerminst denk ik. Wat is wijsheid..
Susan aanhouden als mol. 't is zonde om nu nog van de juiste mol af te stappen.
Dag pool Ik heb al vanaf aflevering 1 Jan-Willem als winnaar...
Dan gaan we samen ten onder
Ik doe alvast afscheid van de top 10. Is het trouwens tactisch om nu nog finalisten te wijzigen, na 7 afleveringen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
968 gasten en 16 vaste bezoekers