Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Leuk om te zien Had best wat langer mogen duren
kan het niet nalaten om heel even een beetje reclame te maken voor de relaxhoek hier op het forum. Wieisdemol mag dan afgelopen zijn, maar in de relaxhoek en bij de spellen die op Realitynet georganiseerd worden is het altijd reuze gezellig.. Mocht je een keer niks te doen hebben, kom dan gewoon een keertje langs!Je kunt de Relaxhoek HIER HIER HIER HIER HIER vinden
Ik vond het mooi om te zien dat Marlijn verbaast was over hoe begaan wij molloten zijn met widm
kan het niet nalaten om heel even een beetje reclame te maken voor de relaxhoek hier op het forum. Wieisdemol mag dan afgelopen zijn, maar in de relaxhoek en bij de spellen die op Realitynet georganiseerd worden is het altijd reuze gezellig.. Mocht je een keer niks te doen hebben, kom dan gewoon een keertje langs!
Ik denk dat ik maar eens op hier ga klikken dan Maar toch eens een kijkje nemen daar. Zit eigenlijk alleen maar in de programma fora en zelden in de relaxhoek
En heb ook veel Molloten ook gemist,hopelijk tot een andere keer.
Hoihoi,wat hebben mn zoontje en ik genoten van en op de molfandag!!!We vonden het weer supergoed geregeld en ook dat hij nu bij z'n grote voorbeeld en held Rik op het podium mocht staan vond hij helemaal geweldig!! Ik heb wel een aantal foto's kunnen maken ervan maar doordat ik toch wel vrij ver weg stond zijn ze niet heel scherp geworden. Dusse m'n vraag is eigenlijk waar we de foto's en filmpjes van zondag kunnen vinden? De foto's waar hij op staat met JP en alle 5 de kandidaten liggen onder zn kussen dus sinds zondag slaapt hij supergoed (en wij ook daardoor )
hoelang ik hier al rondhang.
als het goed is moet deze link wel werken!http://s172.photobucket.com/user/Iris_Janssen/story
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
958 gasten en 3 vaste bezoekers