Ik vond de gasten gisteren wel echt bijzonder leuk.
Eva is nog even fanatiek als in haar seizoen, wat een prachtvrouw.
Anne Marie geldt hetzelfde, heerlijk flamboyante persoonlijkheid
Patrick is ook heel leuk, alleen is het OVERDUIDELIJK dat hij bij de mollen hoort die voorkennis hebben, want in de special voor het seizoen verdacht hij Remy, daarna Marjolein (ergens op twitter gelezen) en nu verdacht ie Rop. Hij was in shock dat Rop eruit lag, want het was zijn mol, om vervolgens meteen in een Tim/Taeke tunnel te kruipen.
Ik heb het woord Klaas nooit horen vallen bij Patrick. Aangezien hij een oud mol is (net als Anne Marie) weet hij dus meer en zou hij juist sneller bepaalde dingen moeten weten. Als je kijkt naar de oud Mollen weten hun vaak wel door bepaalde voorkennis wie het is omdat ze de productie ook kennen. Je zag dat Anne Marie's verdachtmaking totaal werd genegeerd. Je zag haar bijna geirriteerd worden op het einde toen ze vroeg of ze EINDELIJK mocht zeggen op wie ze zat en waarom...
Zelfde was met Eva, dus ik denk dat we het nu met z'n allen wel weten.
Mollen kunnen ook gewoon goed liegen dus ik denk dat Patrick het wel weet. In 2013 zag je namelijk in de finale dat hij en Annemarie benaderd waren door Kees maar tijdens Moltalk van dat seizoen zeiden zowel Patrick als AnneMarie dat ze op Daniel en Paulien zaten. Annemarie bij Moltalk en Patrick bij Moltalk maar ook nog eens bij de Wereld draait door. Na afloop van aflevering 10 was er gewoon te zien hoe Patrick en AnneMarie Kees instueerden.......
Dus niet geloven wat Mollen in Moltalk zeggen. Wat betreft Susan ben ik het met Tommie eens. Ze is gewoon een beetje onhandig en warrig, en zit ook niet vaak live op tv dus verspreekt zich wel eens. Je ziet haar onhandigheid met live tv uitvergroot. Ze oogt ook als enige altijd een tikje zenuwachtig. MIsschien Naief maar ik denk niet dat Susan het wist. Dennis en Margriet daarintegen wel.