Misschien heeft iemand hier al ergens een reden voor gegeven, maar als thomas de mol is, waarom zou hij in hemelsnaam zo hoog bieden voor een joker toen hij met art stond te praten?
Dat is inderdaad 1 van die zaken doorheen het seizoen die minder lijken te kloppen. Puur vanuit een Thomas tunnel zou ik zeggen dat Thomas als Mol de drempel om te beginnen bieden wilde verlagen. Wanneer je gemiddeld 500 euro hebt en dat is het bedrag dat de kandidaten horen, dan is het erg moeilijk voor oprechte kandidaten (zoals Sigrid en Imanuelle) om te beginnen bieden aangezien de limiet vrij snel bereikt wordt. Als de Mol dan als laatste bij Art komt (montage kan de volgorde waarin we de kandidaten zien veranderen) dan kan de Mol ervoor zorgen dat het gemiddelde bedrag niet zo drempelverlagend is.
Maar goed, ik geef eerlijk toe dat de 0 van Jochem en de 750 van Sanne daar meer mols zijn dan de 2000 van Thomas.
Als we individuele acties er uit gaan nemen, dan kunnen we trouwens iedereen afschrijven. Het is meer een totaalplaatje van dingen die mis gaan bij Thomas die me richting hem hebben geduwd met als rode draad zijn verdachte aankomsten in de duinopdracht (geld niet gecontroleerd met 2 minuten op de klok), de lasso opdracht (Hij laat de ruiter eerst het paard in de goede richting draaien) en de paard-schietopdracht (Erg snelle eerste ronde om dan met weinig tijd geen geld te kunnen verdienen).
Bovendien gaf Thomas een joker die hij in zijn bezit had gewoon terug aan Jochem in ruil voor 2 minuten te kijken in een molboekje waarvan de kandidaten weten dat het vol met onbekende namen als Clara staat.