Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 28923 keer)

Offline mastermol

• Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #40 Gepost op: 30-01-2017, 02:23:26 »
Ik denk de volgorde te hebben ontrafeld in welke volgorde de deelnemers gaan afvallen..

Alleen verder lezen als je het echt wilt weten. Ik heb je gewaarschuwd, dit kan wel eens DE spoiler van 2017 zijn..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 30-01-2017, 21:42:42 door mastermol »

Offline Muldvarpen

• Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
« Reactie #41 Gepost op: 30-01-2017, 04:00:55 »
Dit ziet er zeer, zeer veelbelovend uit! Een goede theorie bewijst zichzelf.
ik zal er morgen nog eens even naar kijken, maar dit klinkt heel plausibel. Er zitten altijd dit soort hints in die toch ook eer niet heel vergezocht zijn, maar gewoon op de reguliere sites met de reguliere info te vinden is.

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2017, 07:43:37 »
Dat zou betekenen voor het eerst een mannenfinale. Leuk!

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2017, 09:01:13 »
Ik vind hem eigenlijk al niet meer sterk bij het filmpje van Jochem waar al 2 afvallers in zitten

Offline Blip

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2017, 09:48:01 »
Zijn er inmiddels dan twee verschillende afvallershints? Tot nu toe klopte de 'naar huis'-hint namelijk ook steeds: voor/tijdens de test/executie spreekt Art de woorden 'naar huis', waarop een kandidaat in beeld verschijnt. Diegene is er vooralsnog steeds de week erna uitgevlogen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2017, 09:57:58 »
Ik vind hem eigenlijk al niet meer sterk bij het filmpje van Jochem waar al 2 afvallers in zitten

Dit. Voor mij is hij al niet meer sterk omdat Vincent geen commentaar gaf bij Yvonne.

Maar goed, mensen gaan weer denken dat ik veel te sceptisch ben over hints. :-X

Offline marver1982

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2017, 10:16:24 »
De hint zou logischer zijn als bij elk filmpje de vorige en de komende afvaller te zien zou zijn, maar wellicht is het dan ook te makkelijk. Ik heb de verdenkingen bijgehouden zoals ze in het programma bij de test geuit zijn en daarbij voor mezelf het spelverloop proberen te schetsen en kwam daarbij op dezelfde finalisten uit. Dus ik ben heel benieuwd!

Offline Muldvarpen

• Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2017, 12:53:05 »
haha, het lijkt wel zo'n 'zoek de tien verschillen'- plaatje.
Je ziet aan de schaduwen en bijv de witte auto, dat het vrijwel op hetzelfde moment is genomen.
Aan de wolken zie je echter, zie bijv rechts net boven het gebouw uit, dat de een net iets later is dan de ander, een minutje of zo. Ook de vlag lijkt redelijk gelijk, maar kijk je naar de rechtsonderpunt, die tipt eerst bijna de hoek van de gevel, en in andere foto veel minder.

Het weg fotoshoppen van de naam moet dan wel een bewuste hint zijn.
Hanpton zitten natuurlijk veel letters van thomas in (or should I say inn),
dus we moeten letten op aanwijzingen als PN = S

Offline Mickvanh

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 30-01-2017, 12:55:55 »
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline keesisdemol

• winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 30-01-2017, 14:09:42 »
Waarschijnlijk is het gewoon weggegaald om geen sluikreclame te maken op de publieke omroep. Dit is immers een specifiek keten van hotels.

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #50 Gepost op: 30-01-2017, 20:34:49 »
Dat zou betekenen voor het eerst een mannenfinale. Leuk!
Ik ben nu al vóór. ::hypocriet::

En eigenlijk komt die volgorde van afvallers wel ongeveer overeen met de huidige verdenkingen van de kandidaten. Dus het zou best kunnen.
Tell me what your telescope says

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 31-01-2017, 00:53:59 »
sowieso knap bedacht en uitgetekend!
Maar we zullen zien, het is WIDM!

Offline Christie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 31-01-2017, 02:01:00 »
Zijn er inmiddels dan twee verschillende afvallershints? Tot nu toe klopte de 'naar huis'-hint namelijk ook steeds: voor/tijdens de test/executie spreekt Art de woorden 'naar huis', waarop een kandidaat in beeld verschijnt. Diegene is er vooralsnog steeds de week erna uitgevlogen.

Hoe weet Art wie de volgende afvaller is? Ze nemen toch niet bij iedere executie een shot van iedere kandidaat terwijl Art 'naar huis' zegt  ::zwaai::

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 31-01-2017, 05:26:09 »
Hoe weet Art wie de volgende afvaller is? Ze nemen toch niet bij iedere executie een shot van iedere kandidaat terwijl Art 'naar huis' zegt  ::zwaai::

Nee. Maar er zullen ik weet niet hoeveel shots gemaakt worden om achteraf iets van in elkaar te flansen. Dan is dit best mogelijk te maken denk ik.

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #54 Gepost op: 31-01-2017, 07:50:58 »
Nee. Maar er zullen ik weet niet hoeveel shots gemaakt worden om achteraf iets van in elkaar te flansen. Dan is dit best mogelijk te maken denk ik.
Daar heb je slechts 1 take voor nodig. Je ziet Art namelijk nooit in beeld en hoeft achteraf slechts een shot van die kandidaat onder zijn praatje te plakken.

Offline Ehvmolletje

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 31-01-2017, 08:58:11 »
Ze nemen ruwe beelden mee na de opnames en hier in NL zijn ze vervolgens een half jaar aan het monteren om ons te laten zien wat zij willen dat we zien. Daarom zou dit wel kunnen dus.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #56 Gepost op: 31-01-2017, 10:44:23 »
Ik hoop vooral dat Imanuelle niet afvalt. ::ohno:: Dan begint het, sorry dat ik het moet zeggen, wel een beetje een saaie groep te worden.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 31-01-2017, 11:18:26 »
Ze nemen ruwe beelden mee na de opnames en hier in NL zijn ze vervolgens een half jaar aan het monteren om ons te laten zien wat zij willen dat we zien. Daarom zou dit wel kunnen dus.

Ik zag vorige week op snapchat dat ze toen zelfs nog aan het monteren waren... zelfs op het laatste moment gebeurt dat blijkbaar nog

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #58 Gepost op: 31-01-2017, 11:24:17 »
Ik hoop vooral dat Imanuelle niet afvalt. ::ohno:: Dan begint het, sorry dat ik het moet zeggen, wel een beetje een saaie groep te worden.
Vooral als die week daarop Jochem gaat en die week daarna ook nog eens Sanne :P. Das een soort van laten we nu alle interessante kandidaten eruit gooien...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline presentatortje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 31-01-2017, 12:22:58 »

Dit !!!!
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives