In elk geval kan de mogelijke titelhint de prullenbak in. Heb het vermoeden dat de regie bewust hier op aan heeft gestuurd (dat we dat als hint zouden ontdekken). Een klein beetje wraak op de molloten
Wat ik eigenlijk het meest verdacht vond was het gesacherijn van Diederik. Hij lijkt compleet met zijn verkeerde been uit bed gestapt. Krijgt hij ook nog een sneer van Imanuelle; als hij vraagt minder door te geven over de porto zegt ze gewoon: we zijn niet helemaal achterlijk Diederik"
Heb niet het gevoel dat ik veel wijzer ben geworden. Thomas maakt een foutje bij de enveloppen en spreekt veel over o l m en mol. Tegen de vrouw met een button zegt hij "volgens mij herken ik u" en dat zou hij gezegd kunnen hebben tegen zijn weerspiegeling in haar zonnebril. Ik zag hem ook nog langs een spiegel wandelen. Than again lijkt hij oprecht verbaasd in de eerste opdracht dat het groepje van drie in het donker lopen en echte poppen zien, maakt hij de letters in het maaiveld duidelijk zat (en als de mol in die groep zat, wil je de eerste letter verkloten lijkt me), komt het overslaan van 10 euro en erg laat vindne van 100 euro nou ok weer niet echt mollerig over en zat ik al niet in de Thomas tunnel.
Zat wel in de Diederik tunnel en hij laat vreemd gedrag zien. Toch heb ik het gevoel dat dat gedrag meer voortkomt uit slaapgebrek, een verlengd ochtend humeur en aangesproken worden op betweterigheid.
Heb wel het idee dat ik Sanne, Imanuelle en Jochem kan afstrepen. Nou ja, dan ben ik toch wel wat wijzer geworden eigenlijk
Als de deelnemers in het hotel zijn aangekomen, wordt kort de telefoon van Jochem in beeld gebracht. Je ziet een foto op zijn telefoon. Iemand een idee wat dit moet voorstellen? (Even terugkijken: in het hotel nog voordat de eerste opdracht wordt gespeeld)
Je ziet jochem eerdt op een afstandje staan,en dan even kort ingezoomed op zijn telefoon. Ik vraag mij dan af waarom de cameraman even een shot van zijn telefoonmaakt.. zit daar een hint in?
Viel me ook op. Hij lijkt verfrommeld wasgoed in beeld te hebben en daar het kledingstuk bij te zoeken(?)