Even een vraag aan de community zijn jullie Blij als je nu al zou uitvinden wie wat en waar,? Maar dan bedoel ik dus echt weer een finale spoiler of erger? Ik vond t namelijk vreselijk dat die spoiler inderdaad waar was.
Ik probeer zoveel mogelijk duidelijk te krijgen voor zover dat mogelijk is. Maar ik hoop wel dat het blijft bij een aantal namen en de locatie. Ik heb afgelopen seizoen voor veel mensen het seizoen verpest door te zeggen dat aflevering 1 waarschijnlijk in meerdere landen zou plaatsvinden. Dit was slechts een verwachting gebaseerd op de info, maar daardoor eigenlijk ook een spoiler. De finalistenspoiler heb ik in mijn omgeving nooit volledig gezegd omdat deze echt te veel info prijs gaf.
Mocht er dit jaar weer iets duidelijk worden wat we eigenlijk niet willen weten zal ik dit altijd duidelijk in spoilertags plaatsen zoals dit:
Het lijkt me belangrijk om misschien wat meer spoilertags te gebruiken, maar vooral ook duidelijk te zijn om wat voor spoiler het gaat. Dan kunnen mensen zelf beslissen of ze het willen weten of niet. Reageren op spoilers uiteraard ook altijd in spoiler.
Het lijkt me dat we hier mogelijke namen en de locatie vrij kunnen plaatsen, maar als er info is dat iemand eerder het spel zou hebben verlaten moet dat dus binnen spoilertags. Als je echt helemaal niets wilt weten over komend seizoen, zou ik dit topic maar even overslaan.