Ach, als je onbekende Nederlanders laat meedoen bij een commerciële omroep zal er waarschijnlijk weinig verschil zijn met Vlamingen.
Bn'ers zullen gemiddeld misschien iets meer op hun woorden letten naast een camera en de NPO filtert nog wel wat.
Ja, vooral op het 'vlaggeschip' schuine streep 'familiezender' NPO1, denk ik. Jan Versteegh heb ik bijvoorbeeld ook verschillende keren horen vloeken in Jan de Belastingman. Maar dat was op het veel minder bekeken NPO 3.
Als er al wordt gevloekt op NPO 1 is dat volgens mij meestal in Nederlandse dramaseries. Ik denk idd dat in programma's als WIDM? er de nodige vloeken uit worden geedit, want dat komt hier ook wel redelijk veel voor.
Maar het zou kunnen dat veelvuldig vloeken in Vlaanderen in meer lagen van de bevolking de norm is dan in Nld.
Wat Pieter betreft viel me zijn reactie meteen op bij de eerste executie. Hij lijkt me ook veel meer geschikt als mol dan bijvoorbeeld hoofdverdachte op dit forum Lloyd. Ik heb Pieter nog zeker niet afgestreept.