Nog even de 5 vragen gevonden (ook de 2 "missende"):
1. Op een parkeerplaats gereserveerd voor gehandicapten mag ik zonder gehandicaptenkaart...
a) ... stilstaan om te laden en te lossen (juist)
b) ... nooit parkeren (gegeven antwoord)
c) ... parkeren mits het gebruik van een parkeerschijf
2. In welk van onderstaande situaties is een gordel dragen niet verplicht?
a) Wanneer je zwanger bent (gegeven antwoord)
b) Wanneer je achteruit rijdt (juist)
c) Wanneer je in een taxi zit
3. Bij hevige regenval...
a) <onleesbaar> mijn <onleesbaar> mistlichten (vermoedelijk het juiste antwoord, want achterste mistlichten moet het juiste antwoord zijn)
b) moet ik mijn voorste mistlichten aansteken
c) schakel ik mijn 4 richtingsaanwijzers in om op het gevaar te wijzen
4. Je rijdt de bebouwde kom van Luik buiten. Hoe snel mag je hier rijden?
a) 50 km/u
b) 70 km/u
c) 90 km/u (juist gegeven antwoord)
5. Je mag een claxon...
a) altijd gebruiken
b) binnen de bebouwde kom alleen gebruiken om een ongeval te voorkomen en altijd erbuiten
c) overdag buiten de bebouwde kom om iemand in te halen en altijd om een ongeval te voorkomen <zo staat het er, geen werkwoord>
Hier de shots van die 2 gemiste vragen (vraag 3 en 5):
Disclaimer: Ik heb de antwoorden gelezen op mijn tv die een HD-opname heeft. Deze shots zijn gemaakt van de opnames van de website. Probeer dus niet na te lezen met deze shots.En nu valt er nog een lijk uit de kast: Bij die vraag 5 zien we Jeffrey antwoord C zeggen (in mijn shot zie je de ondertitels en het geluid komt overeen) en dat is volgens het internet ook correct. Toch was het antwoord niet juist, want ze hadden vraag 4 al juist. Althans zo lijkt het, want op geen enkel moment kan je door de montage bevestigen dat Jeffrey al die "C's" zegt terwijl ze die vraag 4 oplossen.
Mogelijk hadden ze de snelheidsvraag dus fout, maar hadden ze de claxon-vraag juist.
Vreemde montagetrucjes hier...
Al ga ik Heinz voor zijn: Pieter stak een fout bordje op bij vraag 5, terwijl Jeffrey het juiste antwoord zei.